چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » عاملان قتل شهروند 20 ساله ایرانشهری دستگیر شدند

عاملان قتل شهروند 20 ساله ایرانشهری دستگیر شدند

0
69
کد خبر: 71014
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی ایرانشهر عاملان قتل شهروند ۲۰ ساله ایرانشهری پس از پنج ماه زندگی مخفیانه دستگیر شدند.

به گزارش میار ؛ سرهنگ مرتضی جوکار در زاهدان اظهار داشت: نهم تیرماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل شهروندی 20 ساله ایرانشهری در یکی از محلات این شهرستان، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد جوانی 20 ساله توسط فرد یا افرادی ناشناس در منزل خود با سلاح کلت کمری به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

سرهنگ جوکار بیان کرد: با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم به‌دست آورده و در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: طی اعترافات به‌عمل آمده از قاتل، سه نفر دیگر از همدستانش که در این قتل نقش داشتند طی چند عملیات پیچیده پلیسی دستگیر و به مقر پلیس انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کار برده در این جنایت ادامه دارد، علت و انگیزه این قتل را سرقت از منزل اعلام و خاطرنشان کرد: قاتل به همراه سه نفر دیگر از همدستانش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید