چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » تنها یک مورد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان ثبت شد

تنها یک مورد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان ثبت شد

0
72
کد خبر: 69704
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با ابتلای یک نفر دیگر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان تاکنون به ۱۶۹هزار و ۵۸۸ نفر رسیده است.

به گزارش میار ؛ دکتر حمید غزنوی روز یکشنبه اظهارداشت: در شبانه‌روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان گزارش  نشد.
وی با بیان اینکه هم‌اینک ۲۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند، از شهروندان درخواست کرد هنگام خروج از منزل با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتلا و گسترش این بیماری جلوگیری کنند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با تاکید بر پرهیز از ساده انگاری کرونا گفت: کاهش شمار مبتلایان به کرونا نتیجه همکاری خوب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی  بویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و توجه جدی به سلامت عمومی است.
وی ادامه داد: ساده انگاری و رعایت نکردن مقررات بهداشتی سبب گسترش بیماری بویژه در میان سالمندان، مادران باردار، کودکان و بیماران خاص می شود. غزنوی بیان کرد: کمبودی در داروهای ضد ویروس و تجهیزات موردنیاز بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.  
کلید واژه ها:
کرونا, سیستان, واکسن, زاهدان
دسته بندی: سلامت / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید