جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » غیبت هاشمی در مسابقات/سهمیه المپیک از دست رفت؟

غیبت هاشمی در مسابقات/سهمیه المپیک از دست رفت؟

0
119
کد خبر: 66880
علی هاشمی با غیبت در مسابقات گزینشی المپیک آسان ترین مسیر برای کسب سهمیه توکیو را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میار»، تا پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند، علی داودی و علی هاشمی از بیشترین شانس برای کسب سهمیه المپیک برخوردار بودند.

علی هاشمی امتیاز لازم را کسب کرده بود و احتیاج داشت که در یک مسابقه گزینشی دیگر صرفا حضور داشته باشد و حتی نیازی به وزنه زدن نداشت، اما به دلیلی که هنوز روشن نیست او به مسابقات تاشکند اعزام نشد؛ اما علی داودی هرچند نتوانست به رکورد مد نظر در دسته فوق سنگین برسد، اما با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه المپیکش را قطعی کرد.

حالا آخرین مسابقه گزینشی، مسابقات کلمبیاست، مسابقه‌ای که دو هفته دیگر برگزار می‌شود و مشخصا تیم ملی کشورمان با توجه به وضعیت کرونا و سختی‌های دریافت ویزای این کشور، با مصائب زیادی برای حضور در این رقابت‌ها مواجه است.

گفته می‌شود حتی احتمال اینکه نتوانیم ویزای کلمبیا را بگیریم، وجود دارد. ضمن اینکه این رقابت‌ها قبلا به خاطر شیوع کرونا با تعویق مواجه شده است.

در واقع علی هاشمی با اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانست کار حضورش در المپیک را قطعی کند و اصلا نیازی به ثبت رکورد در این رقابت‌ها را هم نداشت، با این وجود او در اردوی تاشکند حضور پیدا نکرد و به قهرمانی آسیا نرفت تا امروز برای کسب سهمیه دوم با اما و اگرهای زیادی مواجه باشیم.
منبع: تسنیم
دسته بندی: فرهنگی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید