دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دزدیده شدن دو دختر خردسال توسط شوهرصیغه ای/ او از زن جوان 20 میلیون می خواست!

دزدیده شدن دو دختر خردسال توسط شوهرصیغه ای/ او از زن جوان 20 میلیون می خواست!

0
293
کد خبر: 28508
میار: ماموران عملیات کلانتری 161 فلاح که با ماجرای مرموز گمشدن دو دختربچه هفت و پنج ساله روبرو شده بودند با تلاش های همکاران دیگرشان، موفق به پیدا کردن هر دو دختربچه شدند.
به گزارش میار، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر بیان داشت: روز گذشته خانمی36 ساله به کلانتری 161 ابوذر مراجعه و اعلام کرد کودکان اش توسط مردی 23 ساله که همسر صیغه ای اش است ربوده شده اند.
این خانم جوان با توضیح اینکه دو دخترش پنج و هفت ساله می باشند بیان می کند متهم 23 ساله امروز صبح به او مراجعه کرده و او را به زور به بانکی که در آن حساب داشته برده است تا به این شکل خانم 36 ساله را مجبور کند به او که دارای حسابی چند ده میلیون تومانی بوده است 20 میلیون تومان پول بدهد.
در ادامه این خانم که راضی به پرداخت این پول زور به همسر صیغه ای اش نبوده است از رفتن به بانک ممانعت می کند اما مرد 23 ساله به شدت او را کتک می زند تااینکه بالاخره با یکدیگر وارد بانک می شوند و خانم 36 ساله مجبور می شود با برداشت هفت میلیون تومان از حساب اش، این مقدار پول را به او بدهد و متهم نیز به همین مقدار پول در آن لحظات رضایت می دهد.
در ادامه از آنجاییکه متهم دنبال کار خود رفته بود، خانم جوان به خانه اش باز می گردد و بچه هایش را در خانه نمی بیند که نگران می شود و مدتی به دنبال بچه هایش درکوچه و خیابان می گردد تا اینکه پس از ساعتی متهم 23 ساله با او تماس می گیرد و می گوید دو دختر پنج و هفت ساله او را ربوده است و خواهد کشت؛ متهم به شاکی توضیح می دهد تنها در صورتی که 13 میلیون تومان پول زور مابقی را به او بدهد از کشتن کودکان اش گذشت خواهد کرد.
با توجه به این موضوع، شاکی به کلانتری فلاح مراجعه و اعلام شکایت می کند که به قید فوریت رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران عملیات کلانتری 161 فلاح قرار گرفت و رسیدگی به موضوع با هماهنگی های قضائی با دادسرای ناحیه 27 تهران و اداره آگاهی تهران بزرگ، با صدور دستور بازداشت متهم 23 ساله آغاز شد.
در آخر تلاش های ماموران نتیجه داد و ماموران گشتی کلانتری که از گمشدن دو کودک در کلانتری همجوار خود باخبر شده بودند موفق به پیدا کردن این دو دختربچه شدند و با هماهنگی با ماموران عملیات کلانتری 161 فلاح، آنها را به مادر نگران شان تحویل دادند اما همچنان شاکی از متهم 23 ساله که با تهدیدهای دروغین اش باعث سلب آسایش از او شده بود شکایت داشت.
بنابراین گزارش، کودکان که هر دو در کلانتری حضور داشتند در مورد گم و پیدا شدن خود عنوان داشتند از آنجایی که هر روز قبل از شروع ساعت کاری مادرشان، به همراه او تا خانه عمه مادرشان پیاده می رفتند تا در ساعات عدم حضور مادرشان در آن محل باشند، عنوان کردند اینبار به دلیل تنها بودن در خانه، تصمیم گرفتند خودشان تا خانه عمه مادرشان پیاده بروند که گم و بالاخره با تلاش های ماموران کلانتری 152 خانی آباد پیدا شدند.
در انتهای این خبر، سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: در ادامه تلاش های پلیسی برای دستگیری متهم پرونده ادامه داشت تا اینکه او راس ساعت هشت و نیم شب روز گذشته در مخفیگاه خود دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید