شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » دستگيري زن و شوهر زورگير در تهران

دستگيري زن و شوهر زورگير در تهران

0
394
کد خبر: 27541

میار: رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن و شوهر جوانی خبر داد که  تحت عنوان زوج مسافر با طعمه قرار دادن زن جوان اقدام به زورگیری از رانندگان مسافرکش می‌کردند.

به گزارش میار، 18 اردیبهشت 98 پرونده‌ای از کلانتری 175 باقرشهر در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که در آن راننده یک خودرو پراید عنوان کرده بود زن و مردي جوان اقدام به زورگیری وجوهات و همچنین خودرو پراید وی کرده‌اند.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده سرقت به عنف خودرو پراید‌، پرونده مشابه دیگری به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن راننده یک پژو پارس عنوان کرده بود: خانم جوانی را در کنار خیابان به عنوان مسافر دربست سوار خودرو کردم، هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودم که متوجه تعقیب خودرو توسط یک پراید شده و متوجه شدم که به احتمال زیاد، این خانم نیز مسافر نیست و در واقع همدست راننده پراید است اما از دستش فرار كردم و زن جوان را نيز كمي بعد پياده كردم.

کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی مخفیگاه مصطفي كه به عنوان متهم پرونده شناسايي شده بود، در مورخ 19 اردیبهشت 98 به منطقه باقرشهر مراجعه و موفق به دستگیری خانم جوانی به نام مریم (22 ساله) داخل خانه شدند که پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، بلافاصله توسط رانندگان خودروهای پراید و پژو پارس مورد شناسایی قرار گرفت.

با توجه به اعترافات صریح مریم به همدستی با مصطفی (همسرش) در انجام سرقت‌های تحت پوشش مسافر، کارآگاهان مخفیگاه مصطفی را به صورت نامحسوس تحت مراقبت خود قرار داده و نهایتاً مصطفی نیز دستگیر و پس از مواجهه حضوری با همسرش، به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت‌های تحت پوشش مسافر اعتراف کرد.

سرهنگ کرم یوسف‌وند با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهمان به سرقت‌های تحت عنوان مسافر و بررسی پرونده‌های مشابه، تاکنون پنج شاکی شناسایی شدند و اقدامات برای شناسایی دیگر شکات در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید