چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » خاله ديوانه سر دانيال 3 ساله را بريد/ بررسي پرونده در دادگاه تهران+ تصوير متهم

خاله ديوانه سر دانيال 3 ساله را بريد/ بررسي پرونده در دادگاه تهران+ تصوير متهم

0
450
کد خبر: 26957

میار: زن جوان که به خاطر مشکلات روحي خواهرزاده سه ساله خود را در بهشت زهرا به طرز هولناکي به قتل رسانده بود تبرئه شد

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از عصر 28 فروردين امسال و به دنبال ناپديد شدن پسر بچه سه ساله‌اي در بهشت زهراي تهران در دستور کار پليس قرار گرفت. ماموران پس از شکايت خانواده دانيال جست‌وجو براي يافتن او را آغاز کردند که پس از ساعتي جسد غرق در خون پسر بچه در گوشه سرويس بهداشتي قطعه 220 کشف شد.

همزمان با کشف جسد و با توجه به حساسيت ماجرا تيمي از کارآگاهان ويژه قتل در محل کشف جسد حاضر شده و تحقيقات براي کشف راز قتل را آغاز کردند. پدربزرگ دانيال به کارآگاهان گفت: دانيال نوه دختري من بود و او را همراه خاله‌اش براي فاتحه خواندن بر سر مزار همسرم به بهشت زهرا بردم. سرمزار بوديم که خاله دانيال دست او را گرفت و با هم به سرويس بهداشتي رفتند اما پس از دقايقي متوجه شدم دانيال گم شده است.

پدر دانيال نيز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: خانه بودم که خواهر همسرم به خانه زنگ زد. همسرم جوابش را نداد و در ادامه به من زنگ زد. خواهر همسرم به من گفت پسرم با او و پدربزرگش به بهشت زهرا رفته اما گم شده است. همراه يکي از دوستانم به بهشت زهرا آمديم. مدتي به دنبال پسرم گشتيم تا اين که به ما خبر دادند دانيال پيدا شده است. زماني که به قطعه 220 رفتم تا بچه‌ام را تحويل بگيرم، متوجه شدم پسرم را کشته‌اند.

در ادامه تحقيقات و با توجه به شواهد و دلايل به دست آمده مبني بر اينکه خاله دانيال به نام مريم 35 ساله آخرين شخصي بوده که با دانيال مشاهده شده و از سوي ديگر با توجه به اظهارات متناقض اين زن و همچنين شکايت پدر مقتول از او، کارآگاهان تحقيقات از زن جوان به نام مريم را در دستور کار خود قرار داده و با هماهنگي رئيس دادگاه بخش آفتاب، مريم براي ادامه تحقيقات در همان روز جنايت دستگير شد.

مريم در تحقيقات اوليه مدعي بود؛ حوالي ساعت 12 پس از اين که پدرم به منزل خواهرم در خيابان قزوين مراجعه کرد و فرزند خواهرم به نام دانيال را آورد، سه نفري به سمت بهشت زهرا و مزار مادرم در قطعه 220 رفتيم. حوالي ساعت 2 بعدازظهر به محل مزار مادرم رسيديم. من قصد رفتن به سرويس بهداشتي کنار قطعه 220 را داشتم و دانيال را با خودم به سمت سرويس بردم اما در بين راه دانيال پشيمان شد و برگشت.

به خيال اين‌که دانيال نزد پدرم برگشته، خودم به سرويس رفتم اما زماني که نزد پدرم رفتم و سراغ دانيال را گرفتم، او اظهار بي‌اطلاعي کرد. سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنايت و قتل خواهرزاده سه ساله‌اش اعتراف كرد: زندگي برايم يکنواخت و شکنجه‌آور شده بود. از اين زندگي خسته شده بودم. البته با خواهرم و شوهرش هم اختلاف داشتم که اين اختلافات هميشگي بود و رفع مي‌شد. از طرفي مدتي بود که به وسواس دچار شده بودم. روز حادثه چاقويي زير کاپشنم مخفي کرده بودم. با ديدن دانيال در بهشت زهرا يک لحظه تصميم گرفتم او را به قتل برسانم. وقتي داخل سرويس بهداشتي رفتيم، کسي آنجا نبود و با چاقو چهارضربه به گردن دانيال زدم.

در ادامه با توجه به اعترافات وحشتناك اين خاله سنگدل، وي به پزشكي قانوني معرفي شد و براساس نظريه پزشكي قانوني مشخص شد وي جنون دارد كه به همين دليل مسئوليت كيفري نداشته و براي گذراندن مراحل درمان در بيمارستان بستري مي‌شود. با توجه به اين موضوع اولياي دم مقتول بنابر نص قانون درخواست پرداخت ديه از بيت‌المال را كردند كه ديروز صبح اين پرونده در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي قربانزاده تحت بررسي قرار گرفت.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید