چهارشنبه، 13 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » عمل کثیف و قبیح این خاله با خواهرزاده اش در توالت/ او را تنها گیر آوردم و... + تصویر

عمل کثیف و قبیح این خاله با خواهرزاده اش در توالت/ او را تنها گیر آوردم و... + تصویر

0
4 058
کد خبر: 12641
میار: سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر از اعتراف صریح مظنون اصلی جنایت بهشت زهرا خبر داد که طی آن پسربچه ای سه ساله به قتل رسیده بود .

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی در توضیح این خبر عنوان داشت : ساعت 15:00 مورخه 28/01/1396 خبر فقدان پسربچه ای 3 ساله در بهشت زهرا به کلانتری 205 صحن مطهر اعلام شد . با حضور مأمورین در محلِ فقدان کودک سه ساله در قطعه 220 بهشت زهرا ، جستجو جهت پیدا کردن این کودک آغاز و سرانجام جسد خون آلود وی در گوشه ی سرویس بهداشتی نزدیک قطعه 220 کشف شد ؛ بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد .
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص نحوه رسیدگی به این پرونده افزود : کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در همان تحقیقات اولیه ، به تحقیق از پدر ، پدربزرگ و خاله ی پسربچه ی 3 ساله پرداختند .
پدربزرگ قربانیِ 3 ساله ی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " دانیال نوه دختری من بود و پسر یکی از دخترانم است که او را برای فاتحه خواندن بر سر مزار همسرم ( مادربزرگ دانیال ) به همراه خاله اش به بهشت زهرا بردم ؛ سرمزار بودیم که خاله ی دانیال دست او را گرفت و با هم به سرویس بهداشتی رفتند اما پس از دقایقی متوجه شدم که دانیال گم شده است " .
پدر دانیال نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " خانه بودم که خواهر همسرم به منزل زنگ زد ؛ همسرم جوابش را نداد و در ادامه به من زنگ زد ؛ خواهر همسرم به من گفت که پسرم ( دانیال ) با او و پدربزرگش به بهشت زهرا رفته اما گم شده ؛ سریعا به همراه یکی از دوستانم به بهشت زهرا آمدیم ؛ مدتی به دنبال پسرم گشتیم تا اینکه به ما اطلاع دادند دانیال پیدا شده ؛ زمانیکه به قطعه 220 رفتم تا بچه ام را تحویل بگیرم متوجه شدم که پسرم را کشتند !! .... خواهر همسرم ( خاله دانیال ) با بچه دار بودن ما مشکل داشت و هر وقت می خواستیم به خانه ی آنها برویم عنوان می کرد که دانیال را نباید بیاورید ؛ ... " .
سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی با اشاره به دستگیری خاله ی دانیال در همان مراحل اولیه ی تحقیقات عنوان داشت : با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده مبنی بر اینکه خاله ی کودک 3 ساله به نام مریم ( 35 ساله ) آخرین شخصی بوده که با مقتول مشاهده شده و از سوی دیگر با توجه به اظهارات متناقض این شخص و همچنین شکایت پدر مقتول از ایشان ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات از این خانم جوان را در دستور کار خود قرار داده و ضمن هماهنگی با رئیس محترم دادگاه بخش آفتاب ، "مریم . ب" جهت ادامه تحقیقات تکمیلی در همان تاریخ وقوع جنایت ( 28/01/1397 ) دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .
خاله ی دانیال در اظهارات اولیه عنوان کرده بود که : "حوالی ساعت 12 پس از اینکه پدرم به منزل خواهرم در خیابان قزوین مراجعه نمود و فرزند خواهرم به نام دانیال را آورد ، سه نفری به سمت بهشت زهرا سر مزار مادرم در قطعه 220 رفتیم . حوالی ساعت دو بعدازظهر به محل مزار مادرم رسیدیم . من قصد رفتن به سرویس کنارِ قطعه ی 220 را داشتم ؛ دانیال را با خودم به سمت سرویس بردم اما در بین راه دانیال پشیمان شد و برگشت ؛  به خیال اینکه دانیال نزد پدربزرگش برگشته ، خودم به سرویس رفتم اما زمانیکه نزد پدرم رفتم و از او جویای دانیال شدم ، متوجه شدم که او در خصوص دانیال اظهار بی اطلاعی می کند " .
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر اعتراف مظنون پرونده به ارتکاب جنایت گفت : سرانجام متهم در ساعت 11:00 مورخه 01/02/1396 لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل خواهرزاده ی سه ساله اش اعتراف کرد ؛ متهم پرونده در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " ..... با چاقویی که آنرا از قبل تهیه و داخل کاپشن پنهان کرده بودم ، ناگهان به ذهنم رسید تا این کار ( جنایت ) را انجام دهم .... زندگی برایم یکنواخت و شکنجه آور شده بود و خسته شده بودم ... ؛ با خواهر و شوهرخواهرم اختلاف همیشگی داشتم اما این اختلافات همیشگی بود و رفع می شد ؛ .... داخل سرویس بهداشتی با چاقو حدود 4 ضربه محکم به گردن دانیال زدم تا اینکه بچه غرق در خون شد .... بعد از اینکه سوار تاکسی شدم تا به خانه برگردم  چاقو را در خیابان انداختم ... " .
سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر به خبرنگار ما گفت :  " با توجه به اعتراف صریح متهمه به ارتکاب جنایت و صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی ،  متهمه جهت انجام تحقیقات تکمیلی و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ  قرار گرفته است " .
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید