سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » عجیب ترین شکایت نوروزی پایتخت؛ دخترم مادرش را کشته است+ جزئیات فجیع یک قتل

عجیب ترین شکایت نوروزی پایتخت؛ دخترم مادرش را کشته است+ جزئیات فجیع یک قتل

0
289
کد خبر: 25579

میار: مردی بامداد روز جاری (هفتم فروردین ماه سال جاری) با حضور در کلانتری 152 خانی آباد از دخترش به اتهام قتل همسر خود شکایت کرد.

به گزارش میار، این مرد که ساعت یک و 45 دقیقه بامداد در حضور افسر کلانتری قرار گرفته بود شکایت خود را اینگونه مطرح کرد: روز گذشته حوالی ساعت نه شب همسایه ها به من خبر دادند که همسرم از پله های ساختمان مان به پایین سقوط کرده و مجروح شده است. با این تفاسیر سریعا به محل رفتم و متوجه شدم که زودتر از رسیدن من اورژانس او را به بیمارستان بهارلو منتقل کرده است.

وی ادامه داد: وقتی به بیمارستان رسیدم که همسرم فوت کرده و مشخص بود بر اثر وارد شدن ضربات سهمگین کشته شده بود. با خودم که فکر کردم به خاطرم آمد دخترم همیشه مادرش را به قتل تهدید کرده بود و من به دخترم، در زمینه قتل مادرش مشکوک هستم و فکر می کنم او همسرم را از پله های ساختمان به پایین پرتاب کرده است تا او را بکشد و تهدیدش را به این شکل عملی کند.

وی در پایان گفت: حتی پسرم و پدر همسرم نیز از دختر خانواده که 20 سال سن دارد شاکی هستند و همیشه شاهد دعواهای او و مادرش که 47 سال سن بیشتر نداشت، بوده اند که اگر بخواهید آنها نیز برای طرح شکایت به کلانتری خواهند آمد.

با توجه به طرح این موضوعات، تمامی اولیای دم به کلانتری فرا خوانده شدند و وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند صحبت های شوهر داغدار را تایید کردند که با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، متهم بازداشت و روانه بازداشتگاه اداره آگاهی شد.

در ادامه پرونده نیز برای بررسی های بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و جسد مقتول نیز برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.  

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید