سه شنبه، 29 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » قاتل ابولفضل كوچولو به زودي اعدام مي شود + تصویر

قاتل ابولفضل كوچولو به زودي اعدام مي شود + تصویر

0
690
کد خبر: 23415
میار : مرد همسایه که ابوالفضل کوچولو را به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت‌بام خانه‌اش کشانده و وی را به طرز فجیعی کشته بود با حکم قضایی به اعدام در ملاعام محکوم شده بود كه اين حكم مورد تاييد قضات ديوان عالي كشور قرار گرفت.

علی 24ساله هفدهم شهریور ماه سال 96 به بهانه نشان دادن کبوتر ابوالفضل 11ساله را به پشت‌بام خانه پدری‌اش در حوالی خیابان رباط کریم در جنوب تهران کشاند و وی را با 89 ضربه چاقو کشت.

وی که با همدستی برادرش جنازه پتوپیچ را به 60 کیلومتری جاده قم برده و آنجا رها کرده بود بعد از ناپدید شدن ابوالفضل به عنوان مظنون بازداشت شد و چهار روز بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود.

علی گفت: چون سال‌ها پیش وقتی هم سن و سال ابوالفضل بودم در پارک رازی مورد آزار قرار گرفتم و زندگی‌ام تباه شد، تصمیم گرفتم ابوالفضل را به قتل برسانم تا سرنوشت تلخی مانند من نداشته باشد. او فرزند طلاق بود و ساعت‌های زیادی را در کوچه و خیابان می‌گذراند. می‌دانستم اگر کشته نشود آینده‌ای مانند من دارد.

در حالی که سلامت روانی این متهم از سوی کمیسیون پزشکی قانونی تائید شده بود وی امسال در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر ابوالفضل در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتل پسرشان حکم قصاص در ملاعام درخواست کردند.

سپس علی روبه‌روی قضات ایستاد و اتهام قتل عمدی را گردن گرفت. سپس برادر علی که با قرار وثیقه آزاد بود به اتهام اختفای ادله جرم و کمک در از بین بردن جسد از خود دفاع کرد. من و مادرم از کمپ ترک اعتیاد به خانه برگشته بودیم که علی مرا صدا زد و ماجرا را برایم گفت. من شوکه شده بودم. از او خواستم تا خودش را به پلیس معرفی کند.اما قبول نکرد. به همین خاطر ناچار شدم در حمل جنازه به او کمک کنم. من در شرایط بدی گرفتار شده بودم و نمی‌دانستم چه‌کار می‌کنم. فقط می‌خواستم هر طور شده از شرایط بدی که در آن گرفتار بودم رها شوم. ما خانواده مذهبی داریم و در چندین ماه سال خانه‌مان مراسم روضه‌خوانی برپاست. من هنوز نمی‌دانم چرا برادرم دست به چنین جنایتی زده است.

در انتها هيئت قضائي، به رياست قاضي عباسي و مستشاري قاضي ملكي وارد شور شدند و براي متهم راي به قصاص دادند. به اين ترتيب با اعتراض وكيل متهم، پرونده به ديوان عالي كشور فرستاده شد و اين حكم پس از بررسي توسط قضات عاليرتبه، مورد تاييد قرار گرفت. به زودي اين متهم به چوبه دار آويخته خواهد شد.

دسته بندی: حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید