یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کلان » بازی Splatoon 2 هفته آینده میزبان رویداد Splatfest با محوریت Super Smash Bros Ultimate می‌شود

بازی Splatoon 2 هفته آینده میزبان رویداد Splatfest با محوریت Super Smash Bros Ultimate می‌شود

0
415
کد خبر: 20421
به مناسبت انتشار بازی Super Smash Bros. Ultimate برای نینتندو سوییچ، بازی Splatoon 2 در روز ۲۳ آذر مسابقه‌ای بین قهرمانان و ضد قهرمانان برگزار می‌کند.
 

بازی Super Smash Bros. Ultimate امروز ۱۶ آذر ماه برای نینتندو سوییچ عرضه شد و به مناسبت این اتفاق بازی Splatoon 2 مسابقه‌ای بین شخصیت‌های خودش ترتیب داده است. کمپانی نینتندو اعلام کرده است که Splatoon 2 یک رویداد Splatfest جدید با تم Super Smash Bros. Ultimate برگزار خواهد کرد که این مسابقه ۲۳ آذر آغاز خواهد شد.

Splatfest رویدادی است که در آن بازیکنان باید به یکی از دو تیم موجود در بازی بپیوندند و سعی کنند تا جایی که می‌توانند برای تیم خود امتیاز کسب کنند که این اتفاق برخوردهای جالبی را بین شخصیت‌های مثبت نینتندو مثل Pit و Link و شخصیت‌های منفی مثل King K. Rool و Ridley رقم می‌زند.

بازی Splatoon 2 از سال گذشته روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است و بازی Super Smash Bros. Ultimate هم طی ساعات گذشته برای این پلتفرم منتشر شده است.
دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید