دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کلان » در آپدیت جدید Marvel's Spider-Man، حالت نیوگیم پلاس به بازی اضافه می‌شود

در آپدیت جدید Marvel's Spider-Man، حالت نیوگیم پلاس به بازی اضافه می‌شود

0
215
کد خبر: 18974
استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام کرده است که در آپدیت امروز بازی Marvel's Spider-Man، حالت نیوگیم پلاس به بازی اضافه می‌شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده بازی Marvel's Spider-Man، اعلام کرده است که امروز آپدیت جدید این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و موارد جدیدی به بازی اضافه خواهند شد.

اصلی‌ترین موردی که در جریان به‌روزرسانی جدید بازی Spider-Man به این بازی اضافه می‌شود، حالت نیوگیم پلاس و درجه سختی آلتیمیت است. در جریان نیوگیم پلاس بازی Marvel's Spider-Man، بازیکنان می‌توانند یک بار دیگر داستان بازی را تجربه کنند. این بار بازیکنان با تمامی قدرت‌ها، مهارت‌ها، مادها و لباس‌های‌شان که در تجربه‌ی اول به دست آورده‌اند، می‌توانند ماجراجویی جدیدی را شروع کنند.

در ادامه مشخص شده است که دو تروفی جدید هم به بازی اضافه خواهد شد. اولین تروفی، تمام کردن بازی در حالت نیوگیم پلاس و دومین تروفی، تمام کردن بازی روی درجه سختی آلتیمیت است. از دیگر ویژگی‌های آپدیت 1.07 می‌توان به تغییراتی روی Photo Mode و رفع باگ‌های بازی اشاره کرد. بازی Marvel's Spider-Man هم‌ اکنون در دسترس کاربران پلی استیشن 4 است .
 



دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید