دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » رابطه كثيف دو زن تهراني به تجاوز گره خورد| آن زن به من ترامادول داد و...+ تصوير

رابطه كثيف دو زن تهراني به تجاوز گره خورد| آن زن به من ترامادول داد و...+ تصوير

0
702
کد خبر: 18599

به گزارش میار، سال گذشته بود که مردی در تماس با کلانتری از ورود مردی به خانه اش برای تجاوز به همسرش خبر داده بود که پس از این تماس ماموران در محل حاضر و با هماهنگی های قضایی متهم را که در وضعیت نامناسبی قرار داشت دستگیر کردند.

این مرد پس از دستگیری به کلانتری منتقل و به دادگاه انتقال داده شد. او زمانیکه در برابر قاضی شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ایستاد گفت: من با زنی دوست بودم. او به من شماره زن شاکی را داد و گفت با او دوست شوم. من از اینکه او شوهر داشت می ترسیدم تا اینکه دوست دخترم به من گفت باید این کار را برای من انجام دهی. با آن زن شوهردار دوست شدم و روز واقعه، وقتی به خانه او رفته بودم یکدفعه اثرات قرص ترامادول که از قبل دوست دخترم به من داده بود تاثیر کرد اما قصد تجاوز به آن زن را نداشتم و از اول هم فقط برای دوستی و صحبت با او به آنجا رفته بودم که دوست دخترم زنگ زد به من گفت باید به او تجاوز کنی تا اینکه در همان لحظات شوهر آن زن رسید و مرا تحویل ماموران کلانتری داد.

در نتیجه این شکایت، زنی که متهم با او دوست و به زعم خودش دوست دخترش بود بازداشت که مشخص شد او نیز زنی متاهل است. این زن در بازجویی ها منکر اتهام انتسابی بود تا اینکه شاکی پرونده به دادگاه فراخوانده شد و از انگیزه دوستش برای پهن کردن چنین دامی برای خودش اینگونه پرده برداری کرد: دوستم به خاطر اینکه با هم به اختلاف خورده بودیم چنین بلایی را سر من آورد. این خانم می دانست من شوهردارم و با این وجود شماره مرا به دوست پسرش داده بود تا مرا به این طریقه وسوسه کند. من آن روز که این پسر را به خانه دعوت کردم قصد درددل کردن برای او را داشتم که شانس آوردم و در همان لحظه که او قصد تجاوز به من داشت شوهرم سررسید. فکر می کنم آن پسر حالت عادی نداشت و ماده خاصی مصرف کرده بود.

به زودی شوهر متهم زن پرونده به دادگاه آمد و با ارائه شکایتی در این زمینه اعلام کرد: از آنجایی که همسر من در پرونده شما به عنوان معاون در جرم تجاوز قرار است محاکمه شود من فکر می کنم او با متهم اصلی پرونده نیز دوست بوده باشد و تقاضا دارم به جرم او در همین شعبه رسیدگی کنید.

با تشکیل پرونده ای در این زمینه، رسیدگی به این موضوع نیز در دست ماموران انتظامی قرار گرفت تا اینکه بالاخره متهم مرد پرونده به دادگاه آورده شد و در حالیکه جلسه دادگاه به صورت غیر علنی و پشت درهای بسته تشکیل شده بود در برابر هیئت قضائی به ریاست قاضی کیخا و مستشاران قرار گرفت و در دفاع از عملکرد خود مدعی شد هیچ تجاوزی انجام نداده است و تنها برای صحبت کردن با آن زن به محل رفته بود. او در انتهای رسیدگی به پرونده از محضر دادگاه تقاضای عفو و بخشش کرد.

در انتهای این پرونده قضات وارد شور شدند تا برای متهم تصمیم گیری کنند.

دسته بندی: قضایی و حقوقی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید