شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کلان » نقشه جدید در آپدیت 4.1 بازی Splatoon 2

نقشه جدید در آپدیت 4.1 بازی Splatoon 2

0
226
کد خبر: 18406
اضافه شدن نقشه‌ی Skipper Pavilion در کنار سلاح و موزیک‌های جدید، از مواردی است که آپدیت جدید بازی Splatoon 2 به همراه خواهد داشت.
 

به نظر می‌رسد که کمپانی نینتندو به این زودی‌ها قصد اتمام پشتیبانی از بازی Splatoon 2 را ندارد. به‌تازگی و در آخرین اخبار بازی، آگاه شدیم که یک آپدیت جدید قرار است به‌زودی برای این بازی منتشر شود و با توجه به اعلامیه نینتندو، در قالب این آپدیت، آخرین نقشه‌ی بازی به آن اضافه خواهد شد.

طی روزهای گذشته، کمپانی نینتندو اطلاعات جدیدی را از این آپدیت که آن را آپدیت شماره‌ی 4.1 می‌نامند، در توییتر منتشر کرده و با توجه به این اطلاعات، یکی از سلاح‌های جدیدی که قرار است به بازی اضافه شود، Booyah Bomb نام دارد.
 
یکی از حرکات بامزه‌ای که در بازی Splatoon 2 وجود دارد، فریاد زدن بازیکنان سر هم‌دیگر است؛ به طوری که شما با فشردن یکی از دکمه‌های D-Pad، می‌توانید کلمه‌ی BOOYAH را سر هم‌تیمی‌های خودتان فریاد بکشید. حال این آیتم جالب که Booyah Bomb نام دارد، با فریادهای شما بر سر هم‌تیمی‌های‌تان شارژ می‌شود و به دشمنان آسیب بیشتری وارد خواهد کرد! در کنار Booyah Bomb، یک آیتم دیگر با نام Fizzy Bomb معرفی شده که مثل یک نوشابه عمل می‌کند و با تکان دادنش، میزان آسیبی که به دشمن وارد می‌کند، بیشتر و بیشتر خواهد شد.
 
گفتنی است که این آپدیت جدید، اوایل ماه اکتبر (مهر) راهی بازی Splatoon 2 خواهد شد. بازی Splatoon 2 را می‌توانید روی نینتندو سوییچ تجربه کنید.
دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید