دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کلان » معرفی بازی موبایل Flight Sim 2018: شبیه‌ساز قدرتمند هواپیما

معرفی بازی موبایل Flight Sim 2018: شبیه‌ساز قدرتمند هواپیما

0
422
کد خبر: 17568
بازی موبایل Flight Sim 2018 یک شبیه ساز قدرتمند و جذاب برای خلبانی است و همه المان‌های لازم برای تجربه‌ای هیجان‌‌انگیز را دارد. 
 

بازی موبایل Flight Sim 2018 با ارائه یک تجربه نزدیک به واقعیت، سعی دارد تا کنترل کامل یک هواپیما را به صورت شبیه‌ساز در اختیار بازیکنان قرار دهد و در این زمینه موفق ظاهر شده است. استودیوی Ovidiu Pop به چالش‌های موجود در کنترل یک هواپیما توجه زیادی کرده است و از عناصر زیادی برای خلق این بازی اندروید و آیفون کمک گرفته است.

سازندگان برای بازی Flight Sim 2018 یک نقشه بسیار بزرگ و جهانی در نظر گرفته‌اند که شامل شهرهای زیادی از کشورهای مختلف جهان است. تمامی قاره‌ها پوشش داده شده‌اند و امکان پرواز طولانی بر فراز همه این شهرها وجود دارد. همه تلاش سازندگان در ارائه یک تجربه واقع گرایانه و جذاب بوده است و باید اذعان کرد که حس و حال یک پرواز جذاب و هیجان‌انگیز به بازیکنان القا می‌شود. طراحی هواپیماها و بدنه آن‌ها بسیار واقع‌گرایانه است. تنها کافی است که برند موردعلاقه خود را انتخاب و پرواز را شروع کنید. گیم پلی بازی شامل جزئیات ریز مربوط به کنترل هواپیما است. بازی یک حالت Normal دارد که می‌توانید بدون نیاز به داشتن دانش کنترل هواپیما، به سادگی بازی را تجربه کنید. اما بخش جذاب بازی مربوط به حالت Simulator است و در این حالت کنترل کامل هواپیما در اختیار شما قرار دارد. این بخش بسیار چالش برانگیز است و برای موفقیت در آن، باید یک خلبان کاربلد و کارکشته باشید.
 
کابین خلبان طراحی جالب و حس و حال واقع‌گرایانه‌ای دارد. داخل این کابین، صداهای مختلفی به گوش می‌رسد و استودیو Ovidiu Pop سعی کرده است که جلوه‌های صوتی در بازی بسیار باکیفیت باشند. همواره آثار شبیه‌ساز روی عناصر گرافیکی و صوتی حساسیت زیادی دارند تا بتوانند بازی‌شان را به واقعیت نزدیک‌تر سازند. سیستم گردش شبانه روز بازی، گذر زمان را به خوبی به تصویر می‌کشد. سناریوهای آب و هوایی در Flight Sim 2018 برقرار است و چالش‌های بسیار سختی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. کنترل هواپیما و متعادل ساختن آن در ارتفاع، نکته بسیار مهمی است که در چنین شرایطی باید به آن توجه داشته باشید.
سناریوهای آب و هوایی، کنترل هواپیما را با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌کند

یکی از سخت‌ترین مواردی که در این شبیه‌ساز هواپیما دیدم، فرود بسیار مشکل آن بود. برای تجربه یک فرود متعادل باید مهارت زیادی داشته باشید و از عناصر کنترلی هواپیما استفاده کنید. هواپیماهای تک سرنشین و مسافربری در بازی وجود دارند و در ماموریت‌های مختلف، کنترل آن‌ها را بر عهده می‌گیرید. المان‌های زیادی برای کنترل دقیق هواپیما در نظر گرفته شده است و آن‌ها تنها به شکل ظاهری حضور ندارند. اطلاعاتی از جمله ارتفاع از سطح زمین، سرعت بیشینه و کمینه و میزان ارتفاع، در صفحه نمایش وجود دارد و اجازه کنترل شرایط بحرانی را به بازیکنان می‌دهد. ارتباطات رادیویی در داخل کابین وجود دارد و باید در هنگام فرود و ورود به فرودگاه‌های مختلف به آن توجه داشته باشید. ۱۰ نوع زاویه دوربین در بازی وجود دارد که نمایش وضعیت هواپیما را در حالات مختلف امکان‌پذیر می‌کند. این حالت‌های مختلف، هر کدام کاربرد خاصی دارند و در کنترل و به پرواز درآوردن هواپیما نقش بسیار بزرگی ایفا می‌کنند.
زاویه‌های دوربین متنوع است و هر کدام کاربرد منحصربه‌فردی دارد

آیتم‌های سفارشی سازی بازی اندروید و آیفون Flight Sim 2018 بسیار متنوع هستند و تاثیرشان را روی تمامی ماموریت‌ها نشان می‌دهند. اگر مهارت و دانشی در زمینه سیستم هواپیما ندارید، بهتر است که از حالت‌های خودکار استفاده کنید و خودتان را به دردسر نیندازید. در ابتدا تجربه بازی کمی مبهم است و کار آسانی در پیش بردن گیم‌پلی بازی نخواهید داشت. بهتر است تا زمانی که دست‌تان به بازی عادت می‌کند، صبور باشید و از بازی دل نکنید. از اهرم‌های کنترلی استفاده کنید و با مشاهده عقربه‌های مختلف، وضعیت خودتان را در حالت پایدار نگه دارید. اگر به همه چیز مسلط شوید، یقینا لذت سفر به شهرهای مختلف جهان و مشاهده محیط‌های منحصربه‌فرد هر کدام، بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود.

بازی Flight Sim 2018 همه عناصر لازم جهت ارائه یک شبیه‌ساز هیجان انگیز را دارد و علاقه‌مندان به خلبانی می‌توانند به صورت مجازی در هوا به پرواز درآیند. مهارت و توجه به عناصر مختلف، نقش زیادی در موفقیت بازیکنان دارند و باید دیدِ واقع گرایانه‌ای نسبت به این شبیه‌ساز داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.
دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید