دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » گیتاریست معروف دختر نوجوان را به استودیو ضبط صدا برد و وقتی کسی در آنجا نبود...

گیتاریست معروف دختر نوجوان را به استودیو ضبط صدا برد و وقتی کسی در آنجا نبود...

0
1 424
کد خبر: 15646
میار: دختر 16 ساله ای که توسط استاد گیتار خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران کیفیت موضوع را شرح داد و در انتها قضات با توجه به مدارک موجود در پرونده گیتاریست 48 ساله را به 100 ضربه شلاق حدی و دو سال تبعید به شهری دوردست محکوم کردند.
ماجرای این پرونده به زمانی باز می گردد که دختر جوانی به همراه مادرش به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کیخا رفت. مادر این دختر مدعی شد: مدتی بود که به رفتارهای دخترم شک کرده بودم. او دائم اینجا و آنجا بود و هربار از او می پرسیدم کجایی می گفت با استاد گیتار خود به جایی برای تست گرفتن رفته ام. پیگیر موضوع شدم تا اینکه دیدم یک روز به خانه نمی آید. هرچه با او تماس گرفتم پاسخ نداد و خواهرش با من تماس گرفت و گفت که از سوی استاد گیتار خواهرش مورد تعرض قرار گرفته است و حالا دختر نوجوانم نزد اوست. حالا به همراه دخترم به اینجا برای طرح شکایت آمده ایم و نظریه پزشکی قانونی نیز تعرض استاد شیطان صفت را به دخترم تایید می کند.
موضوع تحت بررسی قرار گرفت و به زودی استاد جوان بازداشت شد. او در دفاع از خود به قاضی کیخا گفت: موضوع این طور که شاکی مطرح کرده نبوده است. من معلم گیتار هستم و در خانه خود به برخی از شاگردان خصوصی ام درس می دهم. این دختر 16 ساله نیز چون ماجرا را فهمیده بود نزد من آمد و به همراه مادرش از من درخواست کرد که من به او گیتار یاد بدهم. من و او همسایه دیوار به دیواریم و دلیلی ندارد که من بخواهم به او تعرض کنم. ما با هم دوست و صمیمی بودیم و این دختر جوان خودش در راهروی خانه ام مرا بغل و بوس می کرد و اصلا رابطه ای بین ما نبود. با این تفاسیر پرونده تکمیل شد و جلسه محاکمه متهم چندی پیش در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
زمانیکه متهم در جایگاه قرار گرفت در دفاع از خود همان صحبت های گذشته را مطرح کرد و دختر نوجوان نیز گفت: یک بار که با هم بیرون رفته بودیم او مرا به بهانه تست صدا گرفتن به یک استودیوی خلوت برد و در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. او دروغ می گوید که مرا آزار نداده است.
در انتهای رسیدگی به این پرونده، قضات شعبه وارد شور شدند و متهم را به 100 ضربه شلاق حدی به همراه دو سال تبعید به شهرستانی دور دست محکوم کردند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید