سه شنبه، 29 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کلان » سه ماه پس از شروع به کار حمیرا ریگی؛ دریغ از آغاز یا اتمام پروژه ای در چابهار!

اینجا بی برنامگی موج می‌زند

سه ماه پس از شروع به کار حمیرا ریگی؛ دریغ از آغاز یا اتمام پروژه ای در چابهار!

0
2 381
کد خبر: 73934

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ بود که با برکناری امیر مقدم، به جای او حمیرا ریگی، فرماندار اسبق قصرقند روی صندلی شماره یک منطقه آزاد چابهار نشست!
به گزارش میار به نقل از تجارت جهانی؛ انتصاب حمیرا ریگی از همان ابتدا، تعجب کارشناسان را به دنبال داشت اما چون فی‌المجلس گزینه دیگری در بین نبود، لاجرم ریگی به مقدم، ترجیح داده شد.
رسانه تجارت جهانی که در معرفی خودش را تنها و بزرگترین مرجع رسانه‌ای معتبر و رسمی مناطق آزاد و ویژه می‌داند، در ادامه مطلبی که نورا نیاورانی آن را قلم زده، آورده است: اینک در ماه سوم شروع به کار حمیرا ریگی که تخصص اصلی وی فیزیوتراپی است و یک کلینیک فعال در چابهار (فیزیوتراپی سپهر) دارد، موضوع خاصی جز دیدارهای متعدد و بی‌شمار قابل مشاهده نیست!
حتی شاید خود او نیز نداند که از اسفند سال گذشته تاکنون چند دیدار داشته است!
موضوع مهم اما این است که متأسفانه یک خط برنامه کوتاه مدت، میان مدت یا بلند مدت با ضمانت اجرایی از وی منتشر نشده است. چندین پروژه از زمان عبدالرحیم کردی بصورت تمام‌نشده باقی مانده مثل ورزشگاه کریکت، شناگاه، فرودگاه، آبرسانی، لیپار و …که هیچ زمان‌شماری برای اتمام آن مشخص نشده اما از سوی دیگر، تا به امروز عملیات اجرایی یک پروژه یا طرح زیربنایی یا زیرساختی مهم توسط مدیرعامل فیزیوتراپ منطقه آزاد چابهار آغاز نشده است!
با وجود گذشت حدود سه ماه، آنچه بیش از هر چیزی مهم بوده، «دیدار درمانی » توسط خانم فیزیوتراپ بوده است!
حتی وی موفق نشده که در این مدت، یک ایده جذاب و آینده‌محور برای چابهار با محوریت جذب سرمایه‌گذاری خارجی دست و پا کند!
همین چند وقت پیش نیز، هم ریگی و هم دبیر هفت منطقه آزاد قدیمی خیلی راحت و با بی‌اعتنایی تمام از جلسه امضای قرارداد با هندی‌‌ها، محروم شدند و کارت دعوتی برای آنها ارسال نشد.
بر اساس است گزارش، پیش‌بینی تجارت جهانی این است که مدیرعامل فیزیوتراپ منطقه آزاد چابهار تا پیش از آذرماه، جای خود را به یک مدیرعامل دیگر بدهد!

دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید