سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » 113 میلیارد تومان خسارت به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان

محمد رئیسی خبر داد

113 میلیارد تومان خسارت به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان

0
19
کد خبر: 73802


شرایط جوی اخیر ۱۱۳ میلیارد تومان خسارت به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان وارد کرد.

به گزارش میار، محمد رئیسی با اشاره به این مطلب گفت: باد، باران و سیلاب دو ماه اخیر در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان 113 میلیارد تومان خسارت به شبکه توزیع برق این منطقه وارد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان افزود: 658 اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف، 29 دستگاه ترانسفورماتور و 40 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع این شرایط جوی، 282 تیم عملیاتی به همراه تمام تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و احداث مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی با بیان اینکه بزرگترین چالش پرسنل عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی جهت اصلاح و پایداری شبکه برق، نبود راه دسترسی است، بیان کرد: پرسنل این شرکت گاهی با عبور از مسیر رودخانه‌ها، استفاده از بالگرد، قایق و خودروهای آفرودی نسبت به اصلاح شبکه‌های برق مناطق اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان افزود: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا نرم افزار برق من ثبت و پیگیری کنند.

دسته بندی: اجتماعی / شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید