شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای جهان » حالا عکسی از بریتنی اسپیرز پتو پیچ شده بعد از دعوا و درگیری ببینید+ جزئیات

بعد از غیر فعال کردن حساب اینستاگرامی؛

حالا عکسی از بریتنی اسپیرز پتو پیچ شده بعد از دعوا و درگیری ببینید+ جزئیات

0
596
کد خبر: 73794

بامداد پنجشنبه، ۲ مه، کارمندان و مسافران هتلی در لس‌آنجلس بریتنی اسپیرز را در حالی دیدند که پتویی دور خود پیچیده و بالشی را بغل کرده و پابرهنه است و آشفته به‌نظر می‌رسد.

به گزارش میار، در تصاویر این ماجرا که رسانه‌ها آن را دعوا و درگیری بریتنی اسپیرز و پل ریچاردز سولیز توصیف کرده‌اند، آمبولانس و ماشین آتش‌نشانی دیده می‌شود. نیویورک پست رابطه بریتنی و پل را رابطه‌ای که «مدام قطع و وصل می‌شود» توصیف کرده است.

برخی رسانه‌ها به نقل از نزدیکان به بریتنی اسپیرز درباره «ورشکستگی مالی و روحی» او هشدار داده بودند. در صحنه‌هایی که یادآور بحران روحی سال ۲۰۰۸ او بود، چهره بریتنی ۴۲ ساله گریان، ژولیده و آشفته به نظر می‌رسد و روی زانوهایش خراشیدگی به چشم می‌خورد و پل ریچاردز سولیز کنارش دیده می‌شد.

دیلی میل به نقل از افراد حاضر در محل هتل شاتو مارمونت که مجموعه لوکسی در منطقه بورلی هیلز است، نوشت که این زوج با یکدیگر درگیر شده‌اند و بریتنی، کارمندان و مهمانان هتل را آزار داده و تهدید می‌کرد. جنجال اخیر بریتنی تنها چند روز پس از آن اتفاق افتاد که او حساب اینستاگرام خود را برای ساعاتی غیرفعال کرد و رسانه‌ها به نقل از دوستانش درباره «نوسانات خلقی شدید» او نوشتند. ‌

 

دسته بندی: فرهنگی / سینمای جهان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید