پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » در چابهار و راسک چه اتفاقاتی رخ داد

آخرین جزئیات حادثه تروریستی

در چابهار و راسک چه اتفاقاتی رخ داد

0
50
کد خبر: 73662

در عملیات اخیر در چابهار و راسک، تروریست‌ها سعی داشتند با استفاده از سپر انسانی و گروگانگیری شهروندان چابهاری، کشتار وسیعی در این منطقه راه بیاندازند.

به گزارش میار، در عملیات اخیر در چابهار و راسک، تروریست‌ها تلاش داشتند با استفاده از سپر انسانی و گروگانگیری شهروندان چابهاری، کشتار وسیعی در این منطقه راه بیاندازند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد گروهک جیش العدل دارای ۲۹ عضو زبده عملیاتی بوده که ۱۸ نفر از این تیم مرکزی که انغماسی نیز بودند در عملیات تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان کشته شدند.

در عملیات اخیر، تروریست‌ها تلاش داشتند با استفاده از سپر انسانی و گروگانگیری شهروندان چابهاری، کشتار وسیعی در این منطقه راه بیاندازند. نوع تجهیزات و جلیقه‌های ضد گلوله که تروریست‌ها در اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان از آن استفاده کردند، از انواع تجهیزات پیشرفته بوده که نشان می دهد سرویس های پشتیبان کشورهای متخاصم ایران از آن پشتیبانی می‌کردند.

نوع اسلحه‌ها و فشنگ هایی هم که تروریست ها در این عملیات تروریستی از آن استفاده کردند هم قابل توجه است، اسلحه ها و فشنگ هایی که قدرت تخریبی سنگینی داشته و جدید و به روز بودند و مشابه مواردی که گروه های تروریستی زیر مجموعه سرویس اطلاعاتی غربی از آن استفاده می کنند، بوده است. دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در حال بررسی ابعاد پنهان این اقدام تروریستی هستند و نکات اطلاعاتی و فنی قابل توجهی از این موضوع در حال روشن شدن است.

دسته بندی: حوادث میار / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید