سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای ایران » جزئیاتی درباره فوت رضا داودنژاد

روابط عمومی بیمارستان اعلام کرد

جزئیاتی درباره فوت رضا داودنژاد

0
73
کد خبر: 73654

مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضا شیراز با بیان اینکه رضا داودنژاد، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ساعت ۲۲ امشب در این بیمارستان فوت کردند، جزئیاتی در این رابطه را بیان کرد.

به گزارش میار، مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضا شیراز با بیان اینکه رضا داودنژاد، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ساعت ۲۲ امشب در این بیمارستان فوت کردند، جزئیاتی در این رابطه را بیان کرد. محمدرضا حیدری با اعلام فوت این بازیگر کشورمان گفت: آن مرحوم طی سال‌های اخیر به دلیل نارسایی کبدی دو مرتبه در شیراز عمل پیوند کبد داشتند که شرایط خوبی هم داشتند اما در یک ماه گذشته با یکسری بهم‌ریختگی‌های آنزیم‌های کبدی مواجه شدند.

وی افزود: مرحوم داودنژاد با این شرایط طی یک ماه گذشته به بیمارستان پیوند اعضا مراجعه کرد و بستری شد اما در طی روند درمان دیگر بدنشان پاسخگو نبود در نهایت به دلیل این بهم‌ریختگی‌های آنزیم‌های کبدی و عفونت خون به رحمت خدا رفته‌اند.

حیدری در خصوص جزئیات انتقال پیکر آن مرحوم به تهران نیز گفت: خانواده ایشان پیگیر کارهای انتقال پیکر مرحوم داودنژاد هستند اما از نظر بیمارستان موردی برای انتقال پیکر وجود ندارد. خانواده آن مرحوم در حال برنامه‌ریزی برای انتقال پیکر و مراسم تشییع پیکر ایشان هستند که جزئیات آن را متعاقباً به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

دسته بندی: سینمای ایران / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید