شنبه، 8 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » تلویزیون و تئاتر » دستپخت تلویزیون برای ماه رمضان چه خواهد بود

جزئیاتی درباره سریال های رمضانی

دستپخت تلویزیون برای ماه رمضان چه خواهد بود

0
62
کد خبر: 73642

تلویزیون هنوز خبر رسمی اعلام نکرده اما کماکان نام سریال‌های «زیرخاکی ۴»، «نون‌خ۵»، «رستگاری» و حتی «بدل» مطرح است و شبکه سه «هفت سر اژدها» را به عنوان سریال این شبکه در ایام نوروز و رمضان اعلام کرد.به گزارش میار، این روزها گمانه‌زنی‌ها درباره سریال‌های رمضانی ادامه دارد و هنوز روابط عمومی معاونت سیما به طور رسمی اسامی سریال‌های امسال را اعلام نکرده است. اما نام چهار سریال بیشتر سرزبان‌هاست خصوصا که چندی پیش پیمان جبلی رئیس صداوسیما نام دو سریال زیرخاکی و نون‌خ را مطرح کرد و امروز شبکه سه نام «هفت سر اژدها» ابوالقاسم طالبی را به عنوان سریال نوروزی و رمضانی این شبکه رسانه‌ای کرد.
بنابراین فارغ از زیرخاکی، نون‌خ و رستگاری، هفت سر اژدها هم قرار است جزو ویترین رمضانی‌های تلویزیون باشد.
پیش از این از «بدل» علی مسعودی، «مهیار عیار» سیدجمال سیدحاتمی، «رویای نیمه شب» حسن آخوندپور به عنوان سریال‌های رمضانی و نوروزی یاد شده بود.
شبکه یک دو سریال «زیرخاکی 4» و «نون‌خ5» را برای مخاطب تدارک دیده است.
«زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود و یکی از مجموعه‌های پرمخاطب سیما در چند سال گذشته است.
در سریال «زیرخاکی4» بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی 25 قسمت دارد که 10 قسمت آن در چابهار می‌گذرد.
حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.
پس از چندین سال که سنت پخش سریال‌های ماورایی در ماه رمضان به دست فراموشی سپرده شده بود، حالا مسعود ده‌نمکی با رستگاری به تلویزیون می‌آید و گفته می‌شود برای پخش به شبکه دو خواهد آمد.
در نهایت امروز اعلام شد سریال تلویزیونی «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که نام قبلی آن «طلاق» بود قرار است ماه رمضان و نوروز 1403 از شبکه سه پخش شود.
درام سیاسی «هفت سر اژدها» در ژانر پلیسی، سیاسی ساخته شده و درباره مسائل اجتماعی بحث‌برانگیز است که به پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی می‌پردازد.
از بازیگران این سریال می‌توان به مجید واشقانی، جعفر دهقان، حمید صفت، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، زنده یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی و مهدی شاکریان اشاره کرد.
باید دید ترکیب سریال‌های نوروزی و رمضانی تلویزیون به همین ترتیب خواهد بود و یا در لحظات پایانی تغییر ایجاد می‌شود؟


تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید