شنبه، 8 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » هشت کیلوگرم مجیک ماشروم کشف شد

مواد مخدر در تهران

هشت کیلوگرم مجیک ماشروم کشف شد

0
111
کد خبر: 73637

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۸ کیلوگرم قارچ توهم زا از یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ حسین باباپور در این‌باره گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به دنبال کسب خبری مبنی بر تبلیغ و توزیع قارچ‌های سمی توهم زا تحت عنوان «مجیک ماشروم» از سوی فردی در فضای مجازی رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با رصد شبانه‌روزی دامنه فعالیت متهم متوجه شدند که متهم که در یکی از شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ و فروش قارچ‌های سمی توهم‌زا و روانگردان موسوم به مجیک ماشروم پرداخته است. در همین راستا نیز با اقدامات انجام شده، هویت متهم و مخفیگاه وی در شرق تهران شناسایی شد.
باباپور با بیان اینکه این فرد موادمخدر را در سطح شهر تهران توزیع کرده بود، گفت: با کسب این اطلاعات، اقدامات برای دستگیری متهم آغاز شد. ماموران در نخستین گام نتایج تحقیقات خود را به مقام قضایی اعلام کرده و مجوز انجام عملیات را دریافت کردند. در ادامه ماموران به مخفیگاه متهم رفته و او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم، گفت: ماموران در جریان بازرسی‌های انجام شده، هشت کیلو و ۳۵۰گرم قارچ توهم زا روانگردان را کشف و ضبط کردند.
باباپور با اشاره به بازجویی از متهم در مقر انتظامی گفت: متهم دستگیر شده در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
مجیک ماشروم یا قارچ جادویی چیست؟
وی درباره عوارض مصرف مخدر قارچ گفت: قارچ سمی مجیک ماشروم که با نام فارسی قارچ جادویی نیز شناخته می‌شود، جزو موادمخدر توهم زا است که مصرف آن حتی برای یکبار نیز خطرناک بوده و موجب وحشت زدگی، اختلالات عصبی، روان پریشی، توهم بصری و شنیداری ، اضطراب، بی قراری، شک، سوءظن و نظایر آن در مصرف کننده می‌شود. از این رو کشت، فروش و مصرف آن در جرم بوده و با آن به شدت برخورد می‌شود.

دسته بندی: اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید