دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اسلاید » جزییات چندین دستگیری در سراوان و انهدام ۱۸ باند شرارت

فراجا خبر داد

جزییات چندین دستگیری در سراوان و انهدام ۱۸ باند شرارت

0
67
کد خبر: 73587

فرمانده مرزبانی فراجا از دستگیری ا‌شرار و معاندین نظام در سراوان خبر داد و گفت: ۱۸ باند شرارت در نقطه صفر مرزی منهدم شد.
به گزارش میار از خبرگزاری تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی ‌عمده کشفیات مواد مخدر در ایران را مربوط به سیستان و بلوچستان دانست و اظهار داشت: ‌کشفیات ‌امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است و با استقرار ‌پهپاد‌‌ در مناطق جنوب شرق کشور‌ تمام حرکات و اقدامات ضد امنیتی گروه‌های ضد‌انقلاب و معاند را تحت نظر داریم.
وی از تجهیز مرزها به حسگرها، انواع پهپادها، عمود پروازها، دوربین‌های پیشرفته دید در شب و روز و سلاح‌های دقیق‌زن خبر داد و افزود: در حال حاضر کسی جرات عبور از مرزهای ایران را ندارد و با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم ‌مرزها برای تمام اشرار و گروه های معاند ناامین شده است.
فرمانده مرزبانی کشور از انهدام 18 باند شرارت در نقطه صفر مرزی مخبر داد و تصریح کرد: این افراد قصد ورود مواد مخدر و سلاح به کشور را داشتند که ‌تعدادی از اشرار به هلاکت رسیدند و ‌تعدادی نیز دستگیر شدند.
‌سردار گودرزی ‌از دستگیری گروه‌های اشرار ‌ وابسته به ضد‌انقلاب و معاند در منطقه سراوان خبر داد و گفت: ‌این متهمان با سلاح و تجهیزات دستگیر شدند‌.


کلید واژه ها:
سراوان, اشرار
دسته بندی: اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید