یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » تلویزیون و تئاتر » سلام سارا و نیکاهای جدید به پایتخت

ساخت پایتخت شروع شد

سلام سارا و نیکاهای جدید به پایتخت

0
68
کد خبر: 73569

سریال پایتخت دیگر سارا و نیکای سابق را ندارد؛ جزئیاتی از پروژه جدید پایتخت را در زیر می خوانید.


به گزارش میار و به نقل از روزنامه هفت صبح، روز گذشته فراخوان انتخاب بازیگر برای «پایتخت» منتشر شد و این‌گونه پروژه کلید خورد.


منظر اول| ماجرای سارا و نیکا

 بعداز ظهر روز دوشنبه (18 دی) فراخوانی برای انتخاب بازیگر از سوی گروه تولید «پایتخت» منتشر شد تا به این ترتیب این پروژه جنجالی به شکل رسمی وارد مرحله تولید شود. در این فراخوان از خواهران دوقلو که در حدفاصل سنی 18 تا 26 هستند، دعوت شده تا برای حضور در مرحله تست و انتخاب بازیگر، از خودشان عکس و فیلم ارسال کنند.


در فراخوان منتشر شده هیچ اشاره‌ای به نقش‌هایی که قرار است برای آن بازیگر انتخاب شود، نشده، اما با توجه به اینکه از خواهران دوقلو خواسته شده تا فیلم و عکس بفرستند، مشخص است که قرار است از بین متقاضیان برای نقش‌های سارا و نیکا بازیگر انتخاب شود.


با توجه به فراخوان منتشر شده، خواهران فرقانی‌اصل در سری جدید «پایتخت» حضور نخواهند داشت. پیش از این و در شش فصل قبلی خواهران فرقانی‌اصل ایفاگر نقش‌های سارا و نیکا بودند که البته در دو قسمت پایانی فصل ششم، نقش آن‌ها از سریال حذف شده بود.


منظر دوم| سینمایی یا سریال

حذف خواهران فرقانی از «پایتخت» بعد از انتشار ویدئویی از آن‌ها رخ داد که موج اعتراض برخی و نیز حمایت عوامل سریال از آن‌ها را به همراه داشت. حالا اما مشخص شده که سارا و نیکا فرقانی در این پروژه قطعا غایب هستند.


نکته دیگر درباره فراخوان منتشر شده این است که در آن از پایتخت به‌عنوان یک «پروژه» نام برده شده و هیچ اشاره‌ای به فیلم و سریال بودن آن نشده است. اما طبق خبرها و اطلاعات ارائه شده، «پایتخت» قرار است در قالب یک نسخه سینمایی و یک سریال تهیه و تولید شود.


همچنین به احتمال زیاد شاهد حضور دوباره بابا پنجعلی نیز خواهیم بود. علیرضا خمسه چندی پیش با حضور در برنامه «زنده‌رود» حضورش در فصل جدید پایتخت را تایید کرده بود. فیلم-سریال «پایتخت» محصول مرکز سیما‌فیلم است که به تهیه‌کنندگی الهام غفوری برای اکران در سینماها و در ادامه پخش از شبکه یک تهیه و تولید می‌شود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید