دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » برادرکشی به دلیل اختلافات خانوادگی

برادرکشی به دلیل اختلافات خانوادگی

0
55
کد خبر: 73533
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: اختلافات خانواگی میان دو برادر در روستاهای کرمانشاه با قتل یکی از آنها و دستگیری قاتل در شهرستان کرج پایان یافت.


به گزارش میار ؛ سرهنگ "علی کرمی" اظهار کرد: پس از وقوع قتل مردی ۶۰ ساله در یکی از روستاهای کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی کاراگاهان مشخص شد مردی ۶۵ ساله با شلیک اسلحه شکاری به سمت برادرش باعث مرگ او شده و سپس به نقطه نامعلومی گریخته است.

کرمی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از نقاط شهرستان کرج شده و پس از هماهنگی لازم طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعتراف متهم به قتل برادرش، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان کرد اختلاف او با برادرش پس از جدایی فرزندانمان از هم که زن و شوهر بودند، آغاز شده است.

وی گفت: طبق اظهارات فرد قاتل، روز حادثه برادرش با یک قبضه اسلحه برنو به درب منزل آنها مراجعه و اقدام به تهدید آنها کرده و متعاقبا او نیز با اسلحه شکاری به سمت برادرش شلیک و باعث مرگش شده است.

کرمی از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

دسته بندی: حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید