دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » هزینه‌های خدمات مهندسی بر اساس موازین قانونی توسط سازمان نظام مهندسی دریافت می‌شود

هزینه‌های خدمات مهندسی بر اساس موازین قانونی توسط سازمان نظام مهندسی دریافت می‌شود

0
41
کد خبر: 73503
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: هزینه‌های خدمات مهندسی بر اساس موازین قانونی که همه ساله توسط شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور اعلام می‌شود دریافت می‌شود.

به گزارش میار ؛ محمودرضا طالبان ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد: در همین راستا هیئت ۴ نفره استانی که متشکل از معاون امور عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی استان، رئیس سازمان نظام مهندسی و شهرداری است، اختیار افزایش تا ۲۵ درصد به مبالغ اعلامی شورای مرکزی را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: در سال جاری و پس از اعلام مبالغ توسط شورای مرکزی هیئت ۴ نفره استانی هرگونه افزایش را اعمال نکردند و در حال حاضر همان مصوبه شورای مرکزی ملاک عمل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بوده است و هیچ تخلفی در این خصوص مشاهده نشده است.

طالبان تصریح کرد: در صورتی که هر کدام از شهروندان نسبت به نحوه عمل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این خصوص شکایتی دارند می‌توانند با دلایل و مستندات خود به اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و نسبت به ثبت شکایات و تخلفات سازمان اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس متذکر شد: این اداره قطعاً به وظایف قانونی خود عمل می‌کند و شکایت‌های واصله را در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار داد و نتیجه را به استحضار شاکیان خواهد رساند.
دسته بندی: قضایی و حقوقی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید