پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » چند طرح آبرسانی در ابهر همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان زنجان اجرا شد

چند طرح آبرسانی در ابهر همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان زنجان اجرا شد

0
50
کد خبر: 73478
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: چند طرح آبرسانی در شهرستان ابهر در دست اجراست که برخی از این طرح‌ها همزمان با سفر رئیس‌ جمهوری به این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش میار ؛ علی‌محمد نادرخانی اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر را از خدمات تامین آب شرب پایدار و سالم بهره‌مند می‌کند.

وی افزود: طرح آبرسانی به مجتمع خراسانلو با اعتبار سه میلیارد تومان شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۱۷۰۰ متر خط انتقال و خرید برق، مشکل تامین آب سه روستای کوه زین، مهستان و خراسانلو را رفع می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه در روستاهای ارهان و آلگزیر نیز با احداث خط انتقال به طول ۲۷۰۰ متر با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان، دیگر طرح آبرسانی در شهرستان ابهر است که همزمان با سفر رئیس‌ جمهوری به استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

نادرخانی گفت: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه، مشکل کمبود آب در روستاهای سرو جهان، کبودچشمه و داش‌بلاغ مجتمع امامزاده یعقوب رفع می‌شود.

وی اظهار کرد: برای اجرای طرح آبرسانی در مجتمع امامزاده یعقوب صائین‌قلعه تاکنون یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و در ادامه، ۱.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

او به حفر و تجهیز دو حلقه چاه در مرکز و جنوب شهر ابهر اشاره کرد و گفت: برای احداث این چاه‌ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: چاه تامین آب شرب شمال شهر ابهر به عمق ۱۳۵ متر و چاه تامین آب شرب جنوب این شهر به عمق ۱۸۰ متر حفر و تجهیز شده است که با بهره‌برداری از این چاه‌ها، جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در شهر ابهر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید