دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » ۷ کارگاه تولید محصولات بهداشتی تقلبی پلمب شد

۷ کارگاه تولید محصولات بهداشتی تقلبی پلمب شد

0
47
کد خبر: 73471
در اجرای دستورات دادستان تهران مبنی بر حمایت از سلامت جامعه و مبارزه با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان شوینده‌های تقلبی، هفت کارگاه تولید و توزیع محصولات تقلبی، شناسایی و منهدم شد.

به گزارش میار ؛ به نقل از قوه قضاییه، در اجرای دستورات دادستان تهران مبنی بر حمایت از سلامت جامعه و مبارزه با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان شوینده‌های تقلبی، هفت کارگاه تولید و توزیع محصولات تقلبی در تهران، تبریز، قرچک، صفادشت کرج، کهریزک و جاده مخصوص کرج، شناسایی و منهدم شد.

المیرا نقی‌زاده - سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران - گفت: این کارگاه‌ها با ابلاغ دستورات قضایی لازم خطاب به اداره ۱۳ پلیس آگاهی تهران و در نتیجه اقدامات پلیسی، شناسایی و منهدم و در این رابطه ۱۳ نفر متهم بازداشت و محموله‌های تقلبی کشف شده توقیف شد.

 نقی‌زاده ادامه داد: ۱۲ دستگاه قالب صنعتی جهت تولید بطری‌های تقلبی، ۱۲ عدد مخزن ذخیره مواد اولیه غیر استاندارد و هشت دستگاه الکتروپمپ جهت انتقال مایعات به مخازن کشف و توقیف شد.

وی گفت: چهار دستگاه جِت پرینتر مورد استفاده برای درج تاریخ و قیمت روی کالاهای تقلبی، کشف و چهار دستگاه پمپ باد بزرگ، پنج دستگاه پرکن (ساکشن) همچنین ۱۶ کامیون اقلام تقلبی و انواع کارتن برچسب قوطی خالی و انواع شامپو مایع ظرفشویی و پودر لباسشویی توقیف شده است.

نقی‌زاده اظهار کرد: فرایند شناسایی سایر کارگاه‌ها و همدستان و سرکردگان اصلی همچنان ادامه دارد.
دسته بندی: قضایی و حقوقی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید