شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی ۴۰۵ کشف شد

۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی ۴۰۵ کشف شد

0
47
کد خبر: 73454
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۳۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار جلیل موقوفه ئی شامگاه گذشته با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران خبره پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی عناصر اصلی قاچاق و حمل مواد مخدر در سطح کشور ، محرز شد گروهی از قاچاقچیان مسلح قصد انتقال مواد مخدر بین شهرهای مرزی شرق کشور دارند.

وی تصریح کرد: با تکمیل اطلاعات و بررسی های همه جانبه ماموران، هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات ، دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله انجام شد.

به گفته سردار موقوفه ئی، قاچاقچیان با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان در تردد بودند که با هدایت اطلاعاتی و لحظه به لحظه ماموران عملیات ویژه استان سمنان، شناسایی و توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودروی سواری به محض مشاهده ماموران متواری شد و پلیس بعد از هشدارهای مکرر ، در نهایت اقدام به تیراندازی به سمت خودرو کرد و پس از طی کردن چندین کیلومتر مسافت، متوقف و سرنشینان آن با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند.

سردار موقوفه ئی از بازرسی خودرو و کشف در مجموع ۳۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک ، حشیش و هروئین خبر داد و با قدردانی از اقدامات موثر ماموران در به ثمر رسیدن این عملیات ، تاکید کرد: پلیس با تمام توان در مقابل سوداگران مرگ سینه سپر کرده و تا ریشه کن کردن این بلای خانمانسور پا پس نخواهد کشید.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید