سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » برگزاری فردا سومین جلسه شورای عالی محیط زیست با حضور رییس جمهور

برگزاری فردا سومین جلسه شورای عالی محیط زیست با حضور رییس جمهور

0
81
کد خبر: 73410
مدیر کل دفتر ریاست و هماهنگی امور استانهای سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سومین جلسه شورای عالی محیط زیست و سی و هفتمین جلسه این شورا فردا (۲۱ آذرماه) با حضور رییس جمهوری با شش دستور کار برگزار می‌شود.

به گزارش میار ؛ علیرضا نورمحمدی با اشاره به جلسه شورای عالی محیط زیست که با حضور رییس جمهوری برگزار خواهد شد، اظهارکرد: گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای قانون هوای پاک، طرح‌های هادی واقع در مناطق چهارگانه، اصلاح و بازنگری مناطق چهارگانه محیط زیست و ارتقای سطح حفاظتی عرصه‌های واجد شرایط از جمله بندهایی است که در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر ریاست و هماهنگی امور استانها تصریح کرد: افزایش میزان خسارت و مطالبه ضرر و زیان حیات وحش و راهکارهای فوری حفاظت از گونه در معرض انقراض یوزپلنگ آسیایی از جمله دستورات سی و هفتمین جلسه شورای عالی محیط زیست است.

 نورمحمدی اضافه کرد: این سومین جلسه شورای عالی محیط زیست با حضور رییس جمهوری است که از ابتدای دولت سیزدهم برگزار شده و نشاندهنده توجه ویژه دولت سیزدهم به مسایل و مشکلات حوزه محیط زیست است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های حل مسایل و مشکلات حوزه محیط زیست تعامل با دستگاه‌های مختلف است، گفت: شورای عالی محیط زیست می‌تواند به عنوان عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل این حوزه نقش مهم و ارزنده‌ای در تصمیم‌سازی و سیاستگذاری در این حوزه داشته باشد و برگزاری سه جلسه در طول دو سال ابتدایی دولت سیزدهم نشان از اهمیت امر محیط زیست برای این دولت دارد.

دسته بندی: محیط زیست / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید