سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » بیش از ۶۱ میلیارد کالای قاچاق در خرم‌آباد کشف شد

بیش از ۶۱ میلیارد کالای قاچاق در خرم‌آباد کشف شد

0
72
کد خبر: 73400
فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و توقیف ۲۸ دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار یحیی الهی، نوزدهم آذر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی خرم‌آباد در ادامه اجرای سلسله طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و با اولویت برخورد با خودروهای حامل بار قاچاق طی ۷۲ ساعت به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان، در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی چند عملیات، ۲۸ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق را توقیف و در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق خارجی فاقد مجوز شامل لوازم آشپزخانه، لوازم الکترونیک، کودشیمیایی، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، احشام و طیور، لوازم خانگی، روغن ماشین، اسباب بازی، پوشاک و ... را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۲۱ متهم در این راستا دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شدند، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از  ۶۱ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال برآورد کردند.

الهی در پایان  با اشاره به اینکه مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های اصلی پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با طرح ریزی‌های عملیاتی، شبانه‌روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا را مورد پایش و کنترل قرار داده و با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید