جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف ۵۷۶۰ عدد تسمه تایم خودرو خارجی قاچاق در تبریز

کشف ۵۷۶۰ عدد تسمه تایم خودرو خارجی قاچاق در تبریز

0
65
کد خبر: 73383
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۵ هزار و ۷۶۰ عدد تسمه تایم خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و دپوی مقادیری لوازم یدکی قاچاق در یکی از انبارهای شهر تبریز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار شناسایی شده، تعداد ۵ هزار و ۵۴۸ تسمه تایم خودرو سواری قاچاق را کشف کردند.

وی عنوان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

توقف خودرو نیسان با حامل ۳۳۰ قطعه مرغ غیرمجاز ملکان  

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از توقف یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل ۳۳۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودرو ۳۳۰ قطعه مرغ زنده که فاقد مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی افزود:ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ریحانی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم قاچاق در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو با ۴۸ فقره سرقت در مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو با ۴۸ فقره سرقت خبر داد.

علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: درپی وقوع تعدادی سرقت اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان مرند قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و شگردهای  پلیسی دو نفر سارق سابقه دار معتاد شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده سارقان به ۴۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره  اعتراف و مقادیری از اموال مسروقه کشف وبه مالباختگان تحویل داده شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست به هشدارهای پلیسی درخصوص پیشگیری از انواع سرقت توجه داشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید