یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » بیش از ۵۶۳ کیلو حشیش از سوداگران مرگ در سراوان توقیف شد

بیش از ۵۶۳ کیلو حشیش از سوداگران مرگ در سراوان توقیف شد

0
52
کد خبر: 73313
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۶۳ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش، دستگیری احدی از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف سلاح در اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار" دوستعلی جلیلیان" امروز پنجشنبه ۹ آذردر تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان سراوان با خبر شدند.

وی در ادامه افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت که این متهمان با تهیه مواد مخدر از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان سراوان قصد حمل به عمق کشور را دارند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و طی عملیاتی هماهنگ پس از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و توقیف خودروی آنان، یکی از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح کلاش بهمراه مهمات مربوط کشف و مقدار ۵۶۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از نوع حشیش را کشف کردند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه در این رابطه تعدادی از سوداگران مرگ به ارتفاعات کوهستانی متواری شده اند، ضمن تحت تعقیب بودن آنان، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانونی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید