جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » روستاهایی که مشکل آبرسانی دارند باید اقدام به لوله کشی شوند

روستاهایی که مشکل آبرسانی دارند باید اقدام به لوله کشی شوند

0
46
کد خبر: 73310
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح‌ها عامل رشد و پیشرفت کشور و این استان بوده و اقتصادی موفق است که بر پایه مشارکت مردم شکل گیرد.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری و معتمدین شهرستان سرباز اظهار کرد: مسئولیتی که بر عهده دارید باید برای آن تلاش کرده، مشکلات مردم را بررسی و با جدیت پیگیری کنید در این زمینه از ظرفیت‌های مردمی حتماً باید استفاده کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار مهمی برای رشد و توسعه است که باید از آن بکارگیری کرد، ساماندهی دانش‌آموزان و استفاده از توان آنها بویژه جوانان حتی در فرهنگ‌سازی باید مورد توجه همه متولیان و مسولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان سرشار از ثروت‌های خدادادی است و نباید لفظ محروم برای آن به کار ببریم، تاکید کرد: باید با کار و تلاش و استفاده از فناوری و خلاقیت شرایط استان را متحول کنیم.

وی تصریح کرد: دانش آموزان هنرستانی رشته‌های کشاورزی باید در قالب تعاونی زمین کشاورزی دریافت کنند و از همین سن کار و تلاش را بر روی زمین‌های کشاورزی به صورت عملی شروع کنند.

کرمی تاکید کرد: آن چیزی که از شما مسئولان انتظار داریم این است که کار علمی داشته و اهل مطالعه باشید و با تلاش جدی و شبانه روزی و الهام گرفتن از قرآن به عنوان دستورالعمل زندگی منشاء تحولات موثر در استان باشید.

وی اظهار کرد: باید فرزندان ما از همان ابتدا در سیستم آموزش و پرورش مهارت محور تربیت و در تعاونی‌های دانش‌بنیان سازمان دهی شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید افراد کارآفرین پرورش دهید، تاکید کرد: مدیران در مسئولیت خود باید نوآوری داشته باشند، مشارکت مردم در اجرای طرح‌ها و رشد کشور کمک می‌کند بر این اساس از ظرفیت مردم، علما، معتمدان و دانش آموزان برای حل مشکلات بهره‌گیری کنید.

وی ادامه داد: روستاهایی که مشکل آبرسانی دارند متولیان امر باید با کمک اهالی اقدام به لوله‌کشی کنند تمام امکانات برای آنها فراهم است در این زمینه از ظرفیت مردم استفاده کنید و هم ما کمک خواهیم کرد.

کرمی گفت: تقویت و هدایت روستاها برای تبدیل شدن به روستای مولد که تاثیر مستقیمی در امنیت غذایی جامعه دارد و داشتن طرح و برنامه‌ برای توسعه تمام روستاهای استان در دستور کار مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: آنچه مهم است اینکه در دوران مسئولیت و تا زمانی که عمر داریم باید تلاش کنیم که پاسخگوی عملکرد خود باشیم باید هر کاری در دوران مسوولیت بر عهده داریم را با تمام توان و همت انجام دهیم تا اگر روزی از ما سوال شود شرمنده نباشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: باید همه اهل تلاش باشند خداوند به تلاش و کوشش پاداش می‌دهد، باید همه با انسجام و وحدت کار کنند در این صورت یقیناً برکت آن را خواهیم دید.

وی تاکید کرد: باید از فرصت ها استفاده کرد، یقین بدانید خدا می‌بیند عمر ما یک فرصت است باید از آن بهترین بهره‌برداری را کرد و برای اجرای فرمان الهی گام برداشت چرا که در این صورت در اوج عزت و بندگی هستیم.

کرمی با تاکید بر هم‌افزایی و همکاری همه مجموعه‌ها، گفت: سیستان و بلوچستان کاملاً برخوردار و دارای ثروت‌های فراوان است، از این حیث اقتصادی در دنیا موفق است که مردم در آن مشارکت کنند بنابراین باید زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تمامی بخش‌ها را با جدیت فراهم و در صدور مجوزها به سرعت عمل کنیم.

به گفته وی؛ ملتی سرزنده است که اهل تلاش باشد بیکاری و تنبلی بیماری‌زا است باید از ظرفیت‌های این استان برای توسعه و پیشرفت استفاده کنید تا ارائه خدمات به مردم مطلوب باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هم اکنون پنج فرودگاه در استان فعال شده و راه‌آهن هم تا سال آینده راه‌اندازی می‌شود، از سوی دیگر ایجاد راه‌های روستایی و جاده‌ای همه باعث توسعه این استان خواهد شد و آینده درخشان است شرط آن همواری، هم افزایی، تلاش و کوشش در راه رضای خدا است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید