جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در همدان از فردا

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در همدان از فردا

0
44
کد خبر: 73273
رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی استان همدان اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی ضعیف در ساعات بعدارظهر فردا و فردا شب، بارش‌های پراکنده و خفیف باران را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

به گزارش میار ؛ محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه طی امروز آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری خواهد بود، اظهارکرد: وزش باد نسبتاً شدید و شدید را در ساعات بعدازظهر امروز و فردا در برخی نقاط استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در ساعات بعدارظهر فردا و همچنین فردا شب با فعالیت سامانه بارشی ضعیف، بارش‌های پراکنده و خفیف باران را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: سامانه بارشی تا ظهر سه‌شنبه در منطقه فعال بوده و از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته آسمان استان مجدداً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی بیان کرد: از نظر تغییرات دمایی، طی امشب و فردا شب با توجه به ابرناکی‌ها، دمای کمینه بالای صفر خواهد بود اما از صبح چهارشنبه با کاهش ابرناکی، کاهش دمای کمینه را در استان داریم و به زیر صفر خواهد رسید.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ و یک در نوسان بوده است، گفت: روز گذشته بیشینه دما را از ملایر و نهاوند با ۱۶ درجه سلسیوس داشتیم و صبح امروز دمای کمینه از بهار با صفر درجه سلسیوس گزارش شد.
دسته بندی: محیط زیست / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید