جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » ۲۸۰۰ کنتور در لرستان بر اثر سرما از رده مصرف خارج شدند

۲۸۰۰ کنتور در لرستان بر اثر سرما از رده مصرف خارج شدند

0
40
کد خبر: 73272
مدیر عامل شرکت آبفا لرستان در خصوص محافظت از کنتورها و تأسیسات آب در فصل سرما توسط مشترکین تأکید کرد.

به گزارش میار ؛ یاسر اکبریان چهارم آذر ماه در حاشیه جلسه با معاونت مشترکین و درآمد شرکت و در جمع با خبرنگاران درخصوص محافظت از کنتورها و تأسیسات آب در فصل سرما توسط مشترکین تأکید کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این که ملاک ارزیابی ما از میزان مصرف آب کنتورهای نصب شده مشترکین است و هر گونه ایراد و خللی در کارکرد این کنتورها موجب ایجاد هزینه‌های غیر واقعی و در نتیجه بروز مشکلات اداری برای مشترک خواهد شد.

اکبریان خاطرنشان کرد: یکی از موارد عمده خرابی کنتورهای آب عدم محافظت آن‌ها در برابر سرما توسط مشترکین است که همین مسئله موجب ترکیدگی کنتورها و خسارت مالی و اتلاف وقت مشترک در رفت و آمد جهت رفع مشکل به امور مشترکین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با یادآوری این نکته که طبق آیین نامه‌های شرکت مهندسی آبفا کشور هزینه تعویض کنتورهای ناشی از هرگونه خسارت و خرابی که بر اثر سهل‌انگاری مشترک صورت گیرد، برعهده خود مشترک است، تصریح کرد: با رعایت مواردی همانند عایق‌بندی کنتور و تأسیسات آبی که در محیط باز هستند به وسیله پارچه‌های ضخیم، گونی و یا پوشال و هر نوع عایق در دسترس، عدم حرارت مستقیم و یا ریختن آب جوش بر روی کنتور و اتصالات آن می‌توان از یخ زدگی آن‌ها جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: سال گذشته در سطح لرستان بویژه شهرستان‌های شمالی نزدیک به ۲۸۰۰ فقره کنتور بر اثر سرما دچار یخ زدگی و از رده مصرف خارج شده بودند که انتظار داریم مشترکین حتماً به این توصیه‌ها جهت جلوگیری از بروز خسارت توجه و در صورت مشکل در این خصوص جهت راهنمایی با سامانه۱۲۲شرکت تماس بگیرند.
دسته بندی: محیط زیست / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید