شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف ۳۰ اسلحه در انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

کشف ۳۰ اسلحه در انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

0
41
کد خبر: 73082
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه و کشف مقادیر قابل توجهی اسلحه از این باند خبر داد.

به گزارش میار ؛ حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، یک باند قاچاق سلاح در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و تحت رصد قرار گرفت.

وی افزود: با صدور دستور قضایی و ورود نیروهای پلیس، اعضای این باند که دو نفر بودند، دستگیر شدند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی سلاح گرم شامل حدود ۳۰ قبضه سلاح کمری و کلاشینکف، ۲۰۰ عدد فشنگ و ۵۰ قبضه خشاب کشف و ضبط شد.

به گزارش میار به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمانشاه، وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای اعضای این باند، عنوان کرد: به تمام کسانی که با قاچاق سلاح گرم امنیت جامعه را خدشه دار می کنند، هشدار می دهیم که در هر نقطه و زمانی که باشد دستگیر شده و به اشد مجازات خواهند رسید.

کریمی در ادامه از دشمنان نظام و انقلاب به عنوان یکی از پشت پرده های قاچاق سلاح به کشورمان نام برد و افزود: دشمنان تلاش دارند تا با ورود حجم قابل توجهی سلاح به کشورمان، امنیت مردم را به خطر بیاندازند.

وی متذکر شد: سربازان گمنام امام زمان(عج) و ضابطین دستگاه قضایی با چشمانی بیدار بدنبال خنثی کردن توطئه های دشمنان هستند و دستگاه قضایی هم با کسانی که در این مسیر قدم بردارند و سلاح گرم را به داخل کشور قاچاق کنند، بدون مماشات برخورد می کند.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید