شنبه، 6 مرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » پنج روز اختلال شبکه برق محله ای در چابهار؛ مسئولان چه پاسخی دارند

پنج روز اختلال شبکه برق محله ای در چابهار؛ مسئولان چه پاسخی دارند

0
229
کد خبر: 73016
سید خلیل موسوی نیا| در حالی که به قول روابط عمومی برق چابهار، شبکه برق شهرستان امروز دچار مشکل شده است، مردم یک محله در چابهار در تماس با میار، می‌گویند پنج روز پشت سر هم است برق ما ساعتی می‌آید و ساعت دیگر قطع می‌شود.
به گزارش میار، مردم محله ای در چابهار که دیشب جلوی اداره برق تجمع کرده بودند، می‌گویند با امروز پنج روز است که دچار مشکل جدی در شبکه برق خود هستند و مسئولان نسبت به این مسئله بی تفاوت هستند.
مردم مدعی هستند برق ساعتی وصل می‌شود و ساعتی بعد قطع می‌شود و این موضوع پنج روز پشت سر هم جریان دارد.
مشکل بر طرف می‌شود
در این میان اما عمل روابط عمومی برق چابهار جالب است، وی بدون اشاره به ماجرای قطعی و وصلی های ساعتی برق محله ای در مرادآباد چابهار به مدت پنج روز، می‌گوید: احتراماً به اطلاع مردم شریف شهرستان چابهار می رساند، به علت مشکل به وجود آمده در خط ۶۳ کیلولت، برق بخشی از شهر چابهار قطع شده است و همکاران شرکت برق منطقه ای در حال پیگیری هستند.
مردم: آیا ما هم هستیم
یکی از اهالی محله ای در فاز ۲ مرادآباد چابهار که برق شان همچنان قطع است، به میار می‌گوید: حالا مسئله ای که این روابط عمومی پاسخ نداده این است که آیا فاز ۲ مرادآباد چابهار در این چهار شبانه روز از نظر ایشان محو شده بود یا اینکه تازه امروز تصمیم گرفته است بعد از پنج روز زحمت دادن به مردم این محله، بگوید که برق ها دچار مشکل شده اند و به زودی مشکل برطرف خواهد شد.
وی ادامه می‌دهد: اگر فرض اول را کنار بگذاریم باید قبول کنیم برق در چابهار از نظر مسئولان اصلاً اهمیتی ندارد و شاید هم بدتر از همه اینکه از نظر مسئولان برق شهرستان چابهار، اصلاً مهم نیست که مردمی هم به غیر از محله مسئول نشین (مانند اطراف فرمانداری) در این شهر زندگی می‌کنند یا خیر.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید