شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » تمام نیروهای کلانتری ۱۳ زاهدان را عزل کنید

تمام نیروهای کلانتری ۱۳ زاهدان را عزل کنید

1
897
کد خبر: 72990
سلمان حاجی محمدزاده| ماجرای کلانتری ۱۳ زاهدان به اندازه ای دردناک است که به نظر ما باید کل عوامل این کلانتری عزل شوند.
به گزارش میار، ماجرای کلانتری ۱۳ زاهدان آنقدر منتشر شد که بالاخره خبر آمد رییس کلانتری بر کنار شده است حالا مردم این را می‌پرسند که آیا این کافی است؟!
ماجرای فیلم شکنجه
فیلم همه جا دیده شده است، سربازی جوان یک شوکر به دست دارد و یک فردی را با آن اذیت می‌کند و عجیب اینکه یک نفر نیروی کادری نیز در تصویر دیده می‌شود که هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نمی‌دهد.
تقریباً این ماجرا فقط یک موضوع را به ذهن ها القا می‌کند و آن اینکه در آن کلانتری آن اتفاق یک امر عادی است، آیا واقعاً انسانیت تان اجازه می‌دهد اینگونه تحقیر آمیز با یک فرد رفتار کنید؟!
برکناری رییس کلانتری
بعد از آن که فیلم حسابی همه جا منتشر شد خبر آمد رییس کلانتری عزل شده است و بعد تر هم خبر آمد یک سری متهم در این باره تفهیم اتهام و بازداشت شده اند.
کمی بعد تر هم کلیپی بیرون آمد که از فرد تحقیر شده دلجویی می‌شود و فرمانده انتظامی استان از او معذرت خواهی می‌کند که تا اینجای داستان خوب است اما کافی نیست.
چرا کافی نیست
به نظر می‌رسد مسئولان مربوطه در این زمینه باز هم کم دقتی کرده اند، نه تنها رییس کلانتری بلکه باید کل آن کلانتری را که نسبت به چنین موضوعی تا این حد عادی رفتار می‌کنند برکنار کرد تا بلکه افکار عمومی بپذیرد این از سوی پلیس امر عادی نیست بلکه تحقیر و شکنجه یک نفر خیلی هم مهم است.
دسته بندی: انتظامی / جالب
تبلیغ

نظرات

User Avatar
  • جواد
  • در تاریخ : 17 مهر 1402 17:20
کثیف‌ترین کاری بود که تابحال دیدم خدا میداند انچه که بر مردم روا داشته میشود در چه حد است این گوشه ای از ازار و اذیت‌های نیروهای پلیس با مردم عادی است
  • 0

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید