سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » حداکثر برد مدنظر را پهپاد آرش و ابابیل به دست آوردند

حداکثر برد مدنظر را پهپاد آرش و ابابیل به دست آوردند

0
43
کد خبر: 72968
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پهپادهای آرش و ابابیل در این رزمایش حداکثر برد مدنظر را به دست آورده‌اند.

 به گزارش میار ؛ به نقل از قرارگاه رسانی رزمایش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه رزمایش پهپادی ارتش با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش گفت: شناخت و ارزیابی قابلیت پهپادهای ساخته شده توسط متخصصین داخلی و نحوه به کارگیری انواع پهپادها با توجه به نوع ماموریت‌های محوله، از اهداف اصلی این رزمایش پهپادی به شمار می‌آید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: پهپادهای آرش، ابابیل و… از جمله پهپادهای استفاده شده در این رزمایش هستند که حداکثر برد مدنظر را به دست آورده‌اند. هم‌چنین سامانه‌های هدایتی نیز در بعد شناسایی مرزها و تهاجمی نیز عملکرد بسیار مطلوبی را در روز اول رزمایش به نمایش گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در این رزمایش، پهپادهای خود را در هفت استان مرزی کشور ارزیابی و آزمایش می‌کند. رزمایش پهپادی ارتش در حوزه شناسایی و انهدام اهداف مشخص شده و با توانایی متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌شود.

امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: کارکنان جوان ولایی، متعهد و مبتکر در عرصه پهپاد در ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند و با استفاده از فناوری نوین نقطه‌زنی، دقیق‌زنی، هوشمند و قابلیت شبکه شدن پهپادهای تولیدی، از مرزهای کشور حراست می‌کنند.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید