سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » برادرزاده در مراسم عروسی عمو را به قتل رساند

برادرزاده در مراسم عروسی عمو را به قتل رساند

0
53
کد خبر: 72954
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از قتل عمو توسط برادرزاده‌اش در مجلس عروسی خبر داد.

به گزارش میار ؛ سرهنگ حسین احمدی در تشریح این خبر گفت: نزاع و درگیری در یکی از مجموعه‌های پذیرایی نیشابور، مجلس عروسی را به عزا تبدیل کرد.

سرهنگ حسین احمدی بیان کرد: با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیس، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲ جمهوری به محل اعزام شدند و مشخص شد ۲ نفر که به گفته‌ حاضران عمو و برادرزاده بوده‌اند با یکدیگر درگیر می‌شوند و در این درگیری عموی حدود ۳۰ ساله براثر شدت جراحات ناشی از چاقوخوردگی به بیمارستان منتقل می‌شود اما به رغم تلاش پزشکان فوت می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان نیشابور افزود: با تأیید قتل از سوی پزشکی قانونی کارآگاهان دایره جنایی با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ احمدی ادامه داد: کارآگاهان پلیس نیشابور ظرف ۲۴ ساعت متهم به قتل و مخفیگاه وی را در شهرستان زبرخان در نزدیکی نیشابور شناسایی کردند و پس از اخذ نیابت قضایی و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان زبرخان متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: تحقیقات در خصوص علت و انگیزه قتل ادامه دارد اما به گفته شاهدان مصرف مشروبات الکلی و از بین رفتن حالت طبیعی افراد سبب درگیری و نزاع شده بود.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید