سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف ۱.۳ تن مواد مخدر در کرمانشاه

کشف ۱.۳ تن مواد مخدر در کرمانشاه

0
53
کد خبر: 72953
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از کشف یک تن و ۳۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه طی شش ماهه امسال خبر داد.

به گزارش میار ؛ حمیدرضا کریمی ۹ مهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهتمام ضابطین دستگاه قضایی برای برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان، اظهارکرد: در این راستا طی شش ماهه امسال بیش از یک تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

وی افزود: بیشترین حجم مواد مخدر کشف شده در کرمانشاه با ۶۶۷ کیلوگرم مربوط به ماده مخدر تریاک است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از مجموع کشفیات مواد مخدر در سطح استان، ۵۶۱ کیلوگرم ماده مخدر گل، ۲۷ کیلوگرم شیشه و هفت کیلوگرم ماده مخدر هروئین بوده است.

وی در ادامه از اعتیاد به عنوان یکی از معضلات مهم و آسیب های اجتماعی کرمانشاه نام برد و افزود: متاسفانه گرفتار شدن هر فرد در دام اعتیاد می تواند فروپاشی یک خانواده را به دنبال داشته باشد و معضلات اجتماعی بسیاری به همراه خواهد داشت.

کریمی تاکید کرد: دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون مماشات با باندهای کلان قاچاق و توزیع مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده است.  

وی در ادامه بااشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه در حوزه مبارزه با جرایم مواد مخدر و ضربه به بنیان مالی فروشندگان مواد مخدر در کرمانشاه کماکان ادامه خواهد داشت.

کریمی در ادامه به کشفیات شش ماهه اول استان در حوزه مشروبات الکلی هم اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۴۳ هزار و ۹۷۴ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و ۳۷۱۷ قوطی مشروبات الکلی صنعتی در استان کشف و ضبط شده است.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید