جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند

سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند

0
47
کد خبر: 72934
رئیس پلیس آگاهی آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: یک باند ۴ نفره از سارقان در پوشش مامور، دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال دادند که با درایت پلیس آگاهی زنجان دستگیر شدند.

به گزارش میار ؛ سرهنگ محمد آدینه‌لو صبح امروز (۴ مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله ترانزیتی پارچه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات گسترده فنی و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان مشخص شد یک باند ۴ نفره از سارقان در پوشش مامور یک دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال داده‌اند.

آدینه‌لو تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های پیرامونی مسیر حرکت کشنده رصد و در کمتر از یک هفته مشخصات ۴ نفر سارق حرفه‌ای با سوابق متعدد کیفری محرز شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با احراز هویت سارقان محل اختفا کشنده و محموله پارچه در یک منزل متروکه در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی شده و در اقدامی غافلگیرانه ۴ نفر سارق به همراه یک قبضه سلاح، یک حلقه دستبند پلیسی و یک عدد پلاک جعلی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله ترانزیتی ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مقام قضائی شد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید