جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات پلیس سمنان کشف شد

بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات پلیس سمنان کشف شد

0
49
کد خبر: 72896
رئیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ متهم در دو عملیات جداگانه خبر داد.

سرهنگ سید امیر حسین موسوی ۲۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی مهره های اصلی توزیع مواد مخدر در کشور ، مشخص شد این افراد قصد دارند مقادیر زیادی تریاک را در داخل استان کرمان جا به جا کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در سطح کشور اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی بر روی این عناصر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شد و پس از مسجل شدن زمان و مکان تحویل و نحوه انتقال محموله ، طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تیم های عملیاتی با هدایت لحظه به لحظه پلیس سمنان موفق به شناسایی خودروی قاچاقچیان و راه پاک کن آن شدند و در عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو خودرو را متوقف و یکی از سرنشینان آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر سرنشینان متواری خودروها ادامه دارد، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه در آن جاسازی شده بود کشف و راننده دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی به تشریح عملیات دوم پرداخت و گفت: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردی تبعه خارجی که در امر خرید و فروش و نگهداری مواد فعالیت می کرد، قصد توزیع و فروش مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در سطح شهر سمنان را دارد که دستگیری وی در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی شبانه روزی و هوشمندانه پلیس محرز شد متهم مقادیری مواد مخدر تهیه و در داخل یک دستگاه خودرو پژو جاساز کرده بود؛ که با برنامه ریزی صورت گرفته و هدایت لحظه به لحظه اداره عملیات ویژه این پلیس چندین تیم عملیاتی به آدرس سوژه مورد نظر در جنوب شهر سمنان اعزام و پس از ورود به منزل و بازرسی از آنجا ۱۴۲ گرم مواد مخدر تریاک در دو بسته کشف کردند و متهم تبعه خارجی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

 سرهنگ موسوی بیان کرد: همچنین در بازدید از خودروی شناسایی شده که در پارکینگ منزل پارک شده بود مقدار ۱ کیلو ۳۹۴ گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از تلاش ماموران این پلیس برای شناسایی مالک خودرو و دستگیری وی خبر داد و گفت: یک تبعه خارجی که در این رابطه دستگیر شده بود پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید