پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » مدیران سیستان و بلوچستان باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند

مدیران سیستان و بلوچستان باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند

0
61
کد خبر: 72849
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان گفت: مدیران و مسوولان استانی مشکلات مردم را تا قبل از ورود دستگاه قضا حل و برطرف کرده و به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

به گزارش میار ؛ ابوالفضل احمدزاده روز شنبه اظهارکرد: گستره ماموریت‌های حقوق عامه بسیار زیاد بوده و رسیدگی به همه موارد نیازمند مدت زمان هست که به طور دایم و شبانه روزی در این معاونت در حال انجام است اما متاسفانه برخی مسوولان با کوتاهی و کم کاری های خود ضمن تحمیل فشار مضاعف و افزایش پرونده، موجبات نارضایتی و گلایه مندی مردم و شهروندان عزیز را فراهم می کنند که به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

وی افزود: یکی از گلایه‌های جدی دادستانی زاهدان این است که متاسفانه مشاهده می‌شود برخی متولیان امر به دلیل بی تفاوتی و کوتاهی در رسیدگی صحیح و دقیق به مطالبات بحق مردم موجب ایجاد نگرانی شهروندان می شوند که نمونه آن صف های طویل بنزین و نبود ناوگان حمل و نقل ویژه انتقال زوار پاکستانی در شهر زاهدان بود که با ورود دادستانی خوشبختانه تا حجم بسیاری زیادی این مشکلات برطرف شد.

به گفته سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان؛ اگر هر مسوول به وظایف ذاتی که بر عهده دارد عمل کند دیگر نیازی نیست دستگاه قضا برای همه امور در وسط میدان باشد و این امکان فراهم می‌شود تا به حل دغدغه‌های اساسی تر و کلان تر مردم برسد و با این هم پوشانی و همکاری به افزایش میزان رضایت مندی مردم برسیم.

وی تاکید کرد: در میدان بودن و جهادی کردن در دستگاه قضا و به ویژه معاونت حقوق عامه به امری عادی تبدیل شده و به آن افتخار هم می‌کنیم و با قوت ادامه خواهد داشت اما این موضوع نباید به سمتی پیش برود که دستگاه قضا به منظور حل و رفع کوچکترین مشکلات و کم کاری مدیران وارد عمل شده که اگر این موارد مجدد مشاهده شود علیه مدیران بی تفاوت ترک فعل صادر و با آنها برخورد می‌کنیم.


دسته بندی: قضایی و حقوقی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید