پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » پلمپ ۲۳ دفتر بنگاه املاک متخلف در سیستان و بلوچستان

پلمپ ۲۳ دفتر بنگاه املاک متخلف در سیستان و بلوچستان

0
64
کد خبر: 72844
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پلمب ۲۳ دفتربنگاه معاملات املاک متخلف در این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ ابوالفضل مهدیار روز پنجشنبه اظهار کرد: بر اساس مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن با دستور رئیس جمهور، کارگروه تنظیم بازار و املاک و مستغلات استان‌ها به ریاست استاندار تشکیل و این موضوع در استان نیز با هدف ساماندهی بنگاه‌های املاک آغاز شد.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات انجام‌ شده در این راستا تشکیل گشت مشترک اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، اداره کل صمت و مقام قضایی و انتظامی استان بود که بر این اساس از تیرماه سالجاری تاکنون ۲۷۲ بازدید از بنگاه‌های مشارور املاک استان انجام شد که ماحصل این اقدامات پلمب ۲۳ دفتر بنگاه غیرمجاز و معرفی به تعزیرات حکومتی ۷۲دفتر بنگاه دیگر به دلیل تعدد تخلفات بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: تشکیل کارگروه‌های شهرستانی تنظیم بازار و املاک و مستغلات نیز با جدیت در دستورکار این ستاد قرار دارد و بزدوی گشت‌های مشترک در شهرستان‌های استان آغاز خواهد شد.

وی تعداد بنگاه‌های مشاور املاک سیستان و بلوچستان را یک‌هزار و ۳۶ بنگاه ذکر کرد و گفت: سامانه ملی املاک و مستغلات به نشانی amlak.mrud.ir سامانه مراجعه موجران و مستاجران جهت دریافت کد رهگیری بدون هزینه و ثبت قرارداد است.

مهدیار همچنین خطاب به شهروندان اظهار کرد: بررسی مجوز مشاوران املاک که در معرض دید باشد می‌بایست توسط شهروندان در ورود به بنگاه‌ها مورد دقت قرار گیرد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید