جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آسفالت ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر خاش

آسفالت ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر خاش

0
59
کد خبر: 72838
شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر این شهر از ابتدای امسال تاکنون آسفالت شده و این نهضت تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش میار ؛ مهدی شهنوازی افزود: اجرای بیش از ۲۰ هزار متر جدول گذاری معابر از اقدامات مهم شهرداری خاش از ابتدای امسال تا کنون به شمار می رود و هم اکنون در محلات و سطح این شهر کار جدول گذاری معابر ادامه دارد.

وی بیان کرد: اولویت شهرداری خاش هم اکنون دفع و هدایت آبهای سطحی و ادامه نهضت آسفالت در مرکز شهر و محلات حاشیه نشین بوده و تلاش داریم عدالت محله‌ای در اجرای برنامه‌های شهرداری رعایت شود.

شهردار خاش ادامه داد: هم اکنون نقلاب آسفالت معابر و جدولگذاری در نقاط مختلف شهر خاش شکل گرفته و تمام شهروندان خدمات شهرداری را لمس می کنند.

وی اظهار کرد: در هسته مرکزی شهر خاش و محلات حاشیه کارگاه عمرانی شکل گرفته و در مدت کوتاهی کارهای عمرانی با شتاب ویژه‌ای همراه و هم اکنون رضایت مندی شهروندان قابل لمس بوده و شهروندان خاش از این حیث می توانند اظهار نظر کنند.

شهنوازی تصریح کرد: در برخی محلات شهر خاش مانند ولی آباد که کار علمک گذاری گاز در حال انجام است در یکماه آینده آسفالت معابر انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: مهمترین مشکل شهرداری خاش در حوزه عمرانی فرسودگی و کمبود ماشین آلات عمرانی بوده و در حوزه خدمات شهر هم همین کمبود به شدت احساس می شود.

شهردار خاش گفت: تمام تلاش ما بر این است تا هفته آینده بتوانیم مطالبات و حقوق کارکنان را پرداخت کنیم و از این حیث مشکلات همکاران عزیز ما رفع شود.

ملک اعظم محمودزهی عضو شورای اسلامی شهر خاش نیز افزود: شهرداری خاش در حوزه های مختلف عملکردی رضایت بخش داشته و به طور قطع ما در شورای شهر تلاش می کنیم خدمات شایسته ای به شهروندان در نقاط مختلف شهر ارایه شود و همه شهروندان به صورت یکسان و عادلانه از خدمات شهرداری بهره مند شوند.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید