سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » افتتاح ۱۱ طرح گرامیداشت هفته دولت در کنارک

افتتاح ۱۱ طرح گرامیداشت هفته دولت در کنارک

0
39
کد خبر: 72790
 ۱۱ طرح عمرانی، اشتغالزایی و خدماتی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم، گرامیداشت هفته دولت در کنارک کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش میار ؛ فرماندار کنارک روز دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان اظهارکرد: یک باب منزل مسکونی به نمایندگی از ۵۰ واحد مسکونی شهری ویژه سیل ۱۴۰۰ با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد تومان و افتتاح اصلاح شبکه، رفع افت ولتاژ و توسعه روستای پزم مچان و تیاب با حجم ۲۴۰ متر شبکه فشار متوسط با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از طرح های مهم دولت بود.

عبدالغفور حوت گفت: در مجموع ۸۰۰ واحد مسکونی در کنارک ویژه سیل ۱۴۰۰ در حال ساخت است که از اقدامات خوب دولت بشمار می رود و جا دارد از تلاش همه مسوولان و خدمتگزاران به نظام تشکر و قدردانی شود.

وی ادامه داد: افتتاح واحد تولیدی درب آسان بازشوی تن ماهی آرمان گستر با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۳۰ نفر از دیگر طرح ها بود.

فرماندار کنارک با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم است، تصریح کرد: طرح ساماندهی محله حاشیه‌نشین چادران کنارک آغاز شده و مردم در فاصله ۲ کیلومتری شهر کنارک در شرایط سخت زندگی می کنند، قول های زیادی برای ساماندهی مردم این محله توسط مسوولان داده شده و عملی نشده که امیدواریم بزودی شاهد اتفاقات خوبی در ساماندهی باشیم.

وی بیان کرد: ۳۱پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از۴۰۰ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان در هفته دولت در کنارک افتتاح خواهد شد که نوید دهنده حل بسیاری از مشکلات است.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار امام جمعه و دادستان شهرستان با فرماندار کنارک از دیگر ویژه برنامه ها به مناسبت هفته دولت بود.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید