جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » مسافران چابهار اتوبوس ندارند؛ جابجایی زائران اربعین با تریلی!

مسافران چابهار اتوبوس ندارند؛ جابجایی زائران اربعین با تریلی!

0
226
کد خبر: 72763
سلمان حاجی محمدزاده| شهروندان چابهاری در تماس با میار مدعی شدند اتوبوس های مسافربری به مسافران پاکستانی که زائر هستند اختصاص داده شده اند و این موضوع باعث عدم اختصاص اتوبوس به خود آنها و سرگردانی چند روزه شان داخل ترمینال شده است؛ می‌طلبد مسئولان راه چاره ای اساسی برای این موضوع بیندیشد.
به گزارش میار؛ طی ایام اخیر گزارشاتی عدیده به ما رسیده است که نشان از عدم اختصاص اتوبوس به خود چابهاری ها دارد، در حالی که مردم مدعی هستند تمام این اتوبوس ها را به زائران خارجی اربعین که مسیر گذرشان از ایران است، اختصاص داده اند.
زائرانی که با تریلی جابجا می‌شوند
در وهله اول به خود مسئله زائران بپردازیم که طی فیلم های ارسالی به میار متوجه شدیم از ریمدان تا خود چابهار به وسیله تریلی جابجا می‌شون، که این اتفاق نشان از سو تدبیر مسئولان دارد، آیا واقعاً حرمت انسان جابجایی با تریلی است.
اختصاص همه اتوبوس ها به زائران
مسئله ای که خیلی عجیب است این که مردم چابهار این روزها برای انواع امورات خود، نیازمند جابجایی با اتوبوس که حمل و نقل ارزان تری نسبت به شیوه های دیگر حمل و نقل است، دارند با این حال به نظر می‌رسد بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی چابهار در اختیار زائران اربعین قرار گرفته است، مسافران زیادی این را در تماس با ما ذکر می‌کنند.
یکی از شهروندان می‌گوید: ما از مسئولان تقاضا داریم کمی به فکر باشند اما آنها همه برنامه هایشان دقیقه نودی است، یعنی یک دانه اتوبوس برای منی که بیمار دارم و پول هواپیما و تاکسی را ندارم، نیست در حالیکه از چند ماه پیش برای بیمارم وقت رزرو کرده ام، آیا باید با پای پیاده بیمار خود را حمل کنم و او را تا بیمارستان شیراز کول بگیرم ؟!
در انتها از مسئولان امر تقاضا می‌شود برای تنویر افکار عمومی هم شده است، به این کمبود ها پاسخگو باشند نه اینکه با حل یک مسئله، مشکلات عدیده دیگری را ایجاد کنند.
دسته بندی: اجتماعی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید