پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » درگیری در ایرانشهر چهار کشته بر جای گذاشت+ تصویر

درگیری در ایرانشهر چهار کشته بر جای گذاشت+ تصویر

0
607
کد خبر: 72762
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی منجر به قتل چهار شهروند ایرانشهری در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

به گزارش میار؛ سرهنگ مهدی رشنودی درباره قتل روز گذشته در ایرانشهر گفت : برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند‌.
وی افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودرو ۴۰۵ به سمت شهروندان تیراندازی و در این تیراندازی چهار نفر به قتل رسیده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به این که درگیری از نوع طایفه ای بوده است، افزود: این تیراندازی خاتمه این قتل ها نبود و تعدادی از بستگان این مقتولان به روستای تمپ ریگان شهرستان ایرانشهر هجوم آورده و خساراتی را برای اهالی این روستا بر جای گذاشتند.
سرهنگ رشنودی با اشاره به اینکه با تدابیر ویژه پلیس، هم اکنون امنیت برقرار شده است، افزود: تحقیقات در خصوص دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.
بنا بر این گزارش؛ بررسی های میار نشان می‌دهد سه نفر از مقتولان از یک طایفه به نام خاش بوده اند و درگیری نیز از دعوا بر سر تخلیه سوخت شروع شده و در ادامه با دخالت دیگران در درگیری، تیراندازی رخ داده است؛ تصویر ضمیمه شده به خبر نیز، یکی از مقتولان است.
دسته بندی: انتظامی / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید